Kerstmarkten.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Bezoek jij ieder jaar de tuincentra bij jou in de buurt om naar de kerstshows te kijken? Of ben jij die fanatiekeling die ze ook verderop in het land of in het buitenland op zoekt?

Laat het hier weten en post eventueel wat mooie sfeer foto's.

Dit jaar is alles anders en één van de dingen die voor mij sfeer verhogend zijn, zijn de tuincentra!
Dus die gaan we zeker bezoeken als het uitkomt, wel binnen NL grenzen.

Ziet op FB alweer heel wat voorbij komen van verschillende tuincentra die druk bezig zijn met de kerstshows. Ik vind het heerlijk om te zien en kan er dan ook al echt weer naar uit kijken. Ook hebben we weer een weekend naar Dusseldorf geboekt met @Mattenfreak en de vrouwen, dat blijf ik geniaal vinden. Lekker paar dagen samen weg en lomp vreten en mooi veel sfeer opdoen.

Düsseldorf bevalt altijd erg goed ja, Köln was ook leuk vorig jaar een dagje, maar vond het heerlijk dat we daarna weer terug gingen haha.
Kijk daar zeker ook weer naar uit voor dit jaar. Maar ook de kerstmarkten in de tuincentra vind ik altijd genieten, vorig jaar waren ze eindelijk weer sfeervoller, maar de jaren ervoor was het soms pure ellende. Je moet ze wel een beetje uitzoeken, lang niet alle tuincentra doen er echt een beetje moeite voor en dat is dan pure treurnis.

Back
Bovenaan