Vuurwerk protest 1 augustus

ook nog gevaarlijk met dit kurk droge natuur om ons heen

Dat is de grootste bullshit die ze je nu in de media aanpraten ja.

In landen om ons heen die vele malen droger zijn, zoals bijvoorbeeld Italië, worden ook gewoon shows geschoten in droge duin gebieden.

Die 'natuur' branden zijn aangestoken... Alleen in Frankrijk al 300 + arrestaties, maar dat vergroten ze niet uit in de media.

Dat is de grootste bullshit die ze je nu in de media aanpraten ja.

In landen om ons heen die vele malen droger zijn, zoals bijvoorbeeld Italië, worden ook gewoon shows geschoten in droge duin gebieden.

Die 'natuur' branden zijn aangestoken... Alleen in Frankrijk al 300 + arrestaties, maar dat vergroten ze niet uit in de media.
Knap hoe vaak is hier wel niet brandjes op het schiet veld bij shows gebeurt dan hebben ze brandblussers paraat gewone consument niet

Knap hoe vaak is hier wel niet brandjes op het schiet veld bij shows gebeurt dan hebben ze brandblussers paraat gewone consument niet

Beetje liefhebber heeft gewoon een emmer water, emmer zand en brandblusser + deken.

Ja als je als randdebiel zonder voorzorgsmaatregelen in een droge duin een compound gaat staan vlammen vraag je er om.
Dan verdien je toch ook straf?

Zag een cake(box) de lucht in gaan toen ik midden in de weilanden een plekje zocht om wat cat. 1 te stoken na de show in Maurik.
Waarom tussen de weilanden, dan heeft niemand last van mij.
Behalve die uil die ik bijna, gelukkig bijna tegen mijn voorruit had.

Zag een cake(box) de lucht in gaan toen ik midden in de weilanden een plekje zocht om wat cat. 1 te stoken na de show in Maurik.
Waarom tussen de weilanden, dan heeft niemand last van mij.
Behalve die uil die ik bijna, gelukkig bijna tegen mijn voorruit had.
Hahaha ik ken de zoektocht naar een goede plek om wat cat1 te stoken maar al te goed.. het is nu 1 keer gelukt na 10 uur savonds.ik wacht wel tot het wat kouder en natter is buiten.ergens op een weiland dan zien ze je in de verte al stoken en bellen ze heb ik altijd het idee.ik heb 2 schimmige parkeerplaatsen gevonden helemaal beschut,maar elke keer als ik daar na 10uur in de avonds langs rijd staan er wel een paar auto's 😅😅ja,cat1 af proberen te steken is gewoon spannend i.v.m. mensen die gaan zeiken... niet relaxed voor een conflict vermijdent iemand zoals ik.

Geen protest, geen gezeik. Gewoon afsteken met o&n in NL er wordt zi goed als zeker niets tegen gedaan..

of als je zoals ik geen zin hebt in zeikende buurtgenoten die je oudjaarsvibe verpesten: Ga naar Duitsland/Polen/Italië en vier het daar...

Back
Bovenaan