(Freakactie 2026) Vuurwerk Vathorst

Beste vuurwerkvathorst, Wat kunnen we dit jaar nog verwachten?

Ik doel hiermee op, komen er nog aparte nieuwe artikelen? Waarvan je zegt "dit is echt anders" , dan andere?

Welke producten die je nu nog voorraadig hebt zijn bijna op, en keren dit jaar niet meer terug?

Beste vuurwerkvathorst, Wat kunnen we dit jaar nog verwachten?

Ik doel hiermee op, komen er nog aparte nieuwe artikelen? Waarvan je zegt "dit is echt anders" , dan andere?

Welke producten die je nu nog voorraadig hebt zijn bijna op, en keren dit jaar niet meer terug?

Er komen nog genoeg dingen aan. Maar ik laat nog even in het midden welke items dat precies zijn:)
Veel spullen zijn nog onderweg vanuit China en/of moeten nog geproduceerd worden. En zoals jullie weten zet ik alleen items online die binnen zijn om verwarring te voorkomen. Daarbuiten is geen enkel item 'bijna' op, wij hebben alles heel ruim ingekocht. Alleen de Knallstern Fonteinen en Monster Colour Fonteinen zijn voor nu bijna op, maar die komen wel weer opnieuw binnen!

Dave

Vanochtend een kleine bestelling opgehaald bij deze top winkel.
Ik was binnen 5 minuten weer buiten.
Netjes ingepakt en compleet, geen gedoe. Kunnen sommige winkels (Als dat nog van toepassing is ) nog iets van leren.
Gelukkig de verleiding kunnen weerstaan om een doosje sigaren te kopen, want toevallig was er een klant die van die lekkere Cubaanse sigaren ging kopen.
Fijne winkel, bedankt en tot ziens.

En toch blijft het raar om bij 28 graden een vuurwerkbestelling op te halen.

Vanochtend een kleine bestelling opgehaald bij deze top winkel.
Ik was binnen 5 minuten weer buiten.
Netjes ingepakt en compleet, geen gedoe. Kunnen sommige winkels (Als dat nog van toepassing is ) nog iets van leren.
Gelukkig de verleiding kunnen weerstaan om een doosje sigaren te kopen, want toevallig was er een klant die van die lekkere Cubaanse sigaren ging kopen.
Fijne winkel, bedankt en tot ziens.

En toch blijft het raar om bij 28 graden een vuurwerkbestelling op te halen.
Kijk! Dat is altijd leuk om te horen. Het is natuurlijk even wennen om met de korte broek vuurwerk op te halen:)
Veel plezier met je order!

Back
Bovenaan