Vuurwerk protest 1 augustus

Klein adviesje: Als je gaat protesteren: Houd het publieksvriendelijk. Als je in (begrijpelijke) woede de (verkeerde) keuze gaat maken om je voorraadje zwaar vuurwerk mee te nemen dan laat je de tegenstanders en politici alleen maar zien waarom een totaalverbod gerechtvaardigd is.

Kerel, ten eerste slaat je commentaar telkens helemaal nergens op. Maar zoals vaker gevraagd, wat heb jij nou precies gedaan om het verbod te voorkomen?
kan jij mij vertellen wat hvlv gedaan heeft met al die donatie geld heb jij gedoneerd!? zijn er recht zaken aan gespant hebben ze aan tafel gezeten met de politieke partijen ????? doneeeer voorkom verbod de branch en importeurs hadden er voor moeten strijden consument ook nog weer dat gaan betalen deze hele fourum had niet verbod kunnen verkomen jullie als forum kan mij wel meer vertellen wat hvlv heeft gedaan namens onze liefhebbers

pffff wat ben ik dit moe zeg ik hoop dat er op zeer korte termijn ook een hardstyl verbod komt in nederland zodat we allemaal verlost zijn van oeverloos gezwam zonder enige interpunctie of wat dan ook want daar hadden jullie van dit forum wel voor kunnen zorgen zeg me maar eens wat jullie hier dan aan gedaan hebben van mijn donaties want als ik het maar zevenduizend keer herhaal zal het vast nog gaan veranderen omdat ik het er gewoon niet mee eens ben en ik mijn zin niet krijg en ik heb trouwens ook geen papegaaienvoer meer wat allemaal komt door de rabobank en het wef die het kalergieplan uitrollen maar alleen als kerstmis en pasen op een en dezelfde dag vallen

-frustratie modus door onrecht weer uit-

Vuurwerkprotest moeten we massaal met z'n allen doen op 31 december. Dat we nog maar heulllll lang vuurwerk mogen zien tot grote frustratie van alle anti's in welke vorm dan ook! :d

kan jij mij vertellen wat hvlv gedaan heeft met al die donatie geld heb jij gedoneerd!? zijn er recht zaken aan gespant hebben ze aan tafel gezeten met de politieke partijen ????? doneeeer voorkom verbod de branch en importeurs hadden er voor moeten strijden consument ook nog weer dat gaan betalen deze hele fourum had niet verbod kunnen verkomen jullie als forum kan mij wel meer vertellen wat hvlv heeft gedaan namens onze liefhebbers
HVLV heeft genoeg gedaan achter de schermen. Viel gewoon te lezen in hun updates. Met een PRO of PVDD valt natuurlijk niet te praten. Ben ook benieuwd hoe die gesprekken zijn verlopen en hoe dat proces ging, met name met de VVD. Voorlopig kunnen ze nog geen boekje open doen zeiden ze.

Ze hebben genoeg gedaan

Back
Bovenaan