Fireball [F2]

"Fireball" - 200Sh 30mm Compound fireworks [Batch 2024]​

New batch of the "Fireball" compound. Unfortunately, once again only half the ordered quantity was produced, or more precisely, the second half of the quantity that was actually already ordered for the 2023 batch.[.. sadly no signs left anymore to put the full english text ..]

Neue Charge der Fireball. Erneut wurde leider nur die hälfte der bestellten Menge produziert, bzw genau genommen die 2. Hälfte der Menge, die eigentlich bei der 2023er Charge schon produziert werden sollte.Generell qualitativ ähnlich der letzten Charge, allerdings sind die Silberfunken-Sterne in den Saluts zu groß geworden, wodurch es ein wenig wie ein schlechter Palmeffekt aussieht. Hier müssen wir beim nächsten mal besser sicherstellen, dass die Sterne klein genug gerollt werden, um vom Effekt her möglichst nach einer "Wolke" aus Silberfunken auszusehen. Hier wollte ich die Produktion aber nicht stoppen deswegen, weil es auf die Lautstärke letztlich keinen Einfluss hat.Zudem sind die roten Blinker bei den silbernen Crackerpalmen recht schwach, aber leider sind rote Blinker ein sehr empfindlicher Effekt, bei dem es immer ein bisschen Glück ist - die eine Trommel Sterne kann sehr gut funktionieren, die nächste ist sehr schwach, das ist meist in der Produktion wo mehrere Trommeln Sterne an einem Tag dragiert werden schwer zu überwachen. Bei den SIlberwirbeln zu Brokat mit Rotblinkern hingegen sind die Rotblinker wie hier zu sehen auch innerhalb eines Verbundes deutlich besser.

dikste bak die ik ooit geschoten heb , alleen vind ik hem op de productie film niet echt top overkomen. De blink boeketten waren voor heen zo giga groot dat dit “tegen” valt. Maar toch denk ik zo maar wanneer je deze in de straat heb staan weer verbaasd over wat er uit komt haha.

Paar jaar terug 2 tegelijk geschoten en wat was dat een geweld, met de laatste rijen trilde heel de grond 😍

dikste bak die ik ooit geschoten heb , alleen vind ik hem op de productie film niet echt top overkomen. De blink boeketten waren voor heen zo giga groot dat dit “tegen” valt. Maar toch denk ik zo maar wanneer je deze in de straat heb staan weer verbaasd over wat er uit komt haha.

Paar jaar terug 2 tegelijk geschoten en wat was dat een geweld, met de laatste rijen trilde heel de grond 😍

Door de productie film en het verhaal van Malte twijfel ik of ik hem dit keer koop.
Zal toch zo’n €350 gaan kosten en daar kan je een hoop andere mooie producten voor krijgen tegenwoordig.
Maar het is en blijft wel een topper.

Zo goed zal hij nooit meer worden helaas

Helemaal niet, de 2022 batch had alleen die slechte spinners. En er is geen 2025 maar een 2024 batch.👍
De laatste die ik had was batch 2023 en die had toch echt een paar slechte spinners en op de nieuwe staat toch echt 25 👍🏻

Bijlagen

• IMG_5707.jpeg
    IMG_5707.jpeg
    354,2 KB · Weergaven: 7
Laatst bewerkt:
De laatste die ik had was batch 2023 en die had toch echt een paar slechte spinners en op de nieuwe staat toch echt 25 👍🏻
Ik heb de 22 en 23 batch geschoten en die in de 22 is degene waar de floppers inzitten hoor... En bij het productie filmpje staat toch echt dat de nieuwe een 24 batch is.

Ik heb de 22 en 23 batch geschoten en die in de 22 is degene waar de floppers inzitten hoor... En bij het productie filmpje staat toch echt dat de nieuwe een 24 batch is.
In de titel van de video staat batch 2024 en op de doos staat 2025. Wat op de doos staat zal kloppen maar het is duidelijk waar de verwarring vandaan komt.

Het belangrijkste is dat ze er weer aan komen en wat mij betreft ziet deze batch er ook weer goed uit. Het is echt een box die je zelf moet ervaren, geen enkele video kan de beleving overbrengen. En als je deze een keer zelf geschoten hebt wil je hem het volgende jaar weer :)

In de titel van de video staat batch 2024 en op de doos staat 2025. Wat op de doos staat zal kloppen maar het is duidelijk waar de verwarring vandaan komt.

Het belangrijkste is dat ze er weer aan komen en wat mij betreft ziet deze batch er ook weer goed uit. Het is echt een box die je zelf moet ervaren, geen enkele video kan de beleving overbrengen. En als je deze een keer zelf geschoten hebt wil je hem het volgende jaar weer :)
Hij zal snel weg zijn ben ik bang de partij schijnt niet groot te zijn.
Eigenlijk moet hij er gewoon weer bij dit jaar.

Back
Bovenaan