Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wel tof dat zeker maar ik mis toch echt gekeurde rook uit de "parachutisten". Of is dit juist geen daylight item en bevind zich een mini lampion effect zoals vroegah?
Gezien elk schot, 7 parachutes bevat is een effect onder de chute niet mogelijk. Dat is ook niet het idee van deze cake, gewoon een lucht vol dalende chutes. Echt een feest.
Wel tof dat zeker maar ik mis toch echt gekeurde rook uit de "parachutisten". Of is dit juist geen daylight item en bevind zich een mini lampion effect zoals vroegah?
Maak je geen illusies, zo'n product in deze tijd is geen schim van de producten van vroeger toen er nog een mooie lichtkogel aan zat die ook echt even bleef branden.
Ik heb onderstaande een paar jaar terug nog gekocht maar het is gewoon helemaal niets. Dan kun je beter zo'n leuk concept hebben als bij de Para Blaster, een daylight cake waar een leuk aantal parachutes uit komt.