[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Outlet en Pyro Outlet

Ik had een waslijst aan zooi besteld in Pijnacker! Het is altijd weer spannend of alles geleverd kan worden! Gelukkig waren alle bestellingen compleet! Binnen een kwartier had ik mijn spulletjes! Dus ook dit jaar wederom goede ervaringen gehad met Outlet Pijnacker!

:holland: :holland: :holland:

Bij mij werkt de site niet goed. Hoe zien jullie dat? Gooi maar los die handel.

Het is hier eigenlijk een soort van gewoonte geworden om meerdere sites aan te klikken dagelijks.
En dan zie je onder alle artikelen staan, hoeveel er op de site staan, als ik dan morgen weer kijk en dit getal wijkt af weet ik dat er 'beweging' is.

Eergister 151, nu 164.

Heb de site wel als bookmark staan, als ik bijvoorbeeld naar een ander filiaal ga zie ik ook niets.
Maar dan zoek je bijvoorbeeld op fontein, en dan kun je alsnog op alle artikelen klikken.

Het is hier eigenlijk een soort van gewoonte geworden om meerdere sites aan te klikken dagelijks.
En dan zie je onder alle artikelen staan, hoeveel er op de site staan, als ik dan morgen weer kijk en dit getal wijkt af weet ik dat er 'beweging' is.

Eergister 151, nu 164.

Heb de site wel als bookmark staan, als ik bijvoorbeeld naar een ander filiaal ga zie ik ook niets.
Maar dan zoek je bijvoorbeeld op fontein, en dan kun je alsnog op alle artikelen klikken.
Precies, in haulerwijk was dat dus eerst 258 en nu 310 artikelen.

Back
Bovenaan