Fallas 2026 wie gaan er?

Helaas mis gegrepen met een balkon dit jaar. Na de balkon plaatst voor de eerste keer met mediterano vorig jaar hoopte ik nu op een nieuwe kans maar helaas !

Overigens super veel zin in en kijk uit naar het progamma.

Op wie hopen jullie wie nit del foc zal schieten ?

De startpost is weer helemaal bijgewerkt. Er gaan weer mooi veel freaks die kant op. Mocht je er nog niet tussen staan of nog ontbrekende info zijn, laat het weten.

oef, zij mogen ook in de lineup komen wat mij betreft, beestachtig goed en gruwelijk hard.
wie herinnert deze nog:handsup:
deze als nit d'alba
16e Valenciana
17e Marti(reyes)
18e Vulcano Nit del foc.
19e mascleta Vulcano, en crema!
12, 13 , 14maart zoeken we nog wat gegadigden voor.

oef, zij mogen ook in de lineup komen wat mij betreft, beestachtig goed en gruwelijk hard.
wie herinnert deze nog:handsup:
deze als nit d'alba
16e Valenciana
17e Marti(reyes)
18e Vulcano Nit del foc.
19e mascleta Vulcano, en crema!
12, 13 , 14maart zoeken we nog wat gegadigden voor.

wat een leipe stad is het toch!

De bedoeling is 14-16 maart, waarbij ik 14 maart pas 20:35uur vertrek en 16 maart weer rond uur of 06:00uur vertrek. Rooster weet ik een maand van te voren, dus fingers crossed dat ik voor het eerst Fallas mag mee maken.

Als iemand nog tips heeft voor 15 maart what to do, hit me up.

Wil zelf eigenlijk ook langs een winkel zodat ik wat te stoken heb, dus als jullie locaties weten waar dit legaal kan, hit me up.

Voor mij is alles echt nieuw op dit gebied, noem me gerust een Fallas leek, dus enige uitleg over waar je mag afsteken en wanneer en hoe laat, let me know :D Heb namelijk geen zin in gedoe met politie.

De bedoeling is 14-16 maart, waarbij ik 14 maart pas 20:35uur vertrek en 16 maart weer rond uur of 06:00uur vertrek. Rooster weet ik een maand van te voren, dus fingers crossed dat ik voor het eerst Fallas mag mee maken.

Als iemand nog tips heeft voor 15 maart what to do, hit me up.

Wil zelf eigenlijk ook langs een winkel zodat ik wat te stoken heb, dus als jullie locaties weten waar dit legaal kan, hit me up.

Voor mij is alles echt nieuw op dit gebied, noem me gerust een Fallas leek, dus enige uitleg over waar je mag afsteken en wanneer en hoe laat, let me know :D Heb namelijk geen zin in gedoe met politie.
14 maart stadhuisplein om 00.00
15 maart 13.00 stadhuisplein om de drukte voor te zijn en om 23.00 uur ook zeker. om 00.00uur is dan de nit d'alba

Back
Bovenaan