Colorful Night [Compound] *NIEUW 2025*

Ik wilde deze nog gaan bestellen maar skip hem ook. Vind het overigens geen slechte bak voor dat geld maar toch niet helemaal overtuigend.

Oei voor degene die deze hebben omgeruild voor wat anders.. ook zonder spinners was dit gewoon een topper. Pangu kwaliteit, breed kleuren spektakel met een goed tempo en harde burst. 😃

Heb deze ook live gezien was zeker prima box. Zat er nog over te denken om hem erbij te nemen maar toen werd die opeens €120 geloof dat vond ik te gek voor 75 shots.

Voor de geïnteresseerden!! Zeer lekker doosje, die felle kleuren deden me weer denken aan de colourful city, leuke toevoeging voor erbij!
Zeker was een mooi doosje alleen wat mij bij mijzelf al op viel en ook op bovenstaand filmpje is dat de kleuren wat dof zijn, had deze graag wat verzadigder gezien en dan is die met spinners er bij perfect. @vanderelst mocht het verbod dit jaar niet doorgaan kunnen we deze en andere artikelen dan met spinners verwachten zoals ze hadden moeten zijn?

Zeker was een mooi doosje alleen wat mij bij mijzelf al op viel en ook op bovenstaand filmpje is dat de kleuren wat dof zijn, had deze graag wat verzadigder gezien en dan is die met spinners er bij perfect. @vanderelst mocht het verbod dit jaar niet doorgaan kunnen we deze en andere artikelen dan met spinners verwachten zoals ze hadden moeten zijn?
Aangezien de double trouble van proline wel gewoon spinners bevat, moet deze ook wel kunnen! 😁

Back
Bovenaan