Golden Tower *NIEUW 2025*

Deze had ik natuurlijk gewonnen met de prijsvraag van Wolff. Wat een prachtige label heeft deze box. Heb hem dan ook bewaard.

Dan zouden mensen misschien denken dat de inhoud minder is, maar niks is minder waar. Wat een prachtige uitwerking van zowel de 25 als de 30 mm cake(s).

De 25mm tegelijk afgestoken wat voor een leuk spectacle zorgde.

Video volgt nog.

Stuk voor stuk prima cakes met geweldige spreiding en mooi effecten. Burst had iets harder gemogen haha. Heb de ombox een mooie plek gegeven en heb nog een volle box in de kast staan :)

Ik had uiteindelijk de twee 25mm blokken met elkaar verbonden, liep prima door. Ik wilde het 30mm blok apart afsteken om het verschil te zien. Ik vond het niet slecht, maar had er meer van verwacht. Zeker als ik het vergelijk met de Albert blokken die ik van de Lidl in Duitsland had (Neon City en Al Dorado). Beetje zelfde formaat blokken ook. De burst en effecten waren stuk beter van Albert, zeker voor het geld.

Ik had het voor 65 euro gescoord bij die Intratuin actie. Voor dat geld zou ik 'm wederom nog overwegen. Voor de echte prijs van €99 was het wel een slag te mager.

Back
Bovenaan