harry janssen
VWC lid
had alleen de losse precious gold 30mm cake uit deze serie x2 en die was echt ,goed hoor mooie volle brede spreiding ,burst was prima ook
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Oei dat ziet er zeker niet goed uitOp het laatste moment deze nog voor de volle prijs meegenomen, die mooie glimmende doos kon ik niet weerstaan.
Maar deze viel toch wel enorm tegen, vooral de eerste 2 cakes: ze deden nog onder voor de goedkoopste supermarkt cakes.
Totaal niet vergelijkbaar met andere Wolff producten die dit jaar juist enorm goed waren, deze hadden geen spreiding en geen burst :(
Op het laatste moment deze nog voor de volle prijs meegenomen, die mooie glimmende doos kon ik niet weerstaan.
Maar deze viel toch wel enorm tegen, vooral de eerste 2 cakes: ze deden nog onder voor de goedkoopste supermarkt cakes.
Totaal niet vergelijkbaar met andere Wolff producten die dit jaar juist enorm goed waren, deze hadden geen spreiding en geen burst :(
Dit is waardeloos , dit is een fout! Bij mij totaal andersOp het laatste moment deze nog voor de volle prijs meegenomen, die mooie glimmende doos kon ik niet weerstaan.
Heel netjes weer! Mijn importeur van het jaarNiet de bedoeling. Gaan we oplossen. Nemen zsm even contact op voor een oplossing/compensatie
Net even gekeken: 25013-1464-3.25013-1464-1 geschoten en was echt meer dan prima.
25013-1464-6 Staat nog in de ombox en dus nog niet geschoten, iemand deze al wel geschoten en hoe was deze?