Golden Tower *NIEUW 2025*

een maat van mij had zo'n kleiner cake assortimentje van wolff gekocht en daar klapte er zelfs 2 van uit elkaar ,die was helemaal niet blij (niet vd golden tower ) maar ik heb zelf geen negatieve ervaringen gehad ,en ik had echt een hoop wolff producten

Op het laatste moment deze nog voor de volle prijs meegenomen, die mooie glimmende doos kon ik niet weerstaan.
Maar deze viel toch wel enorm tegen, vooral de eerste 2 cakes: ze deden nog onder voor de goedkoopste supermarkt cakes.
Totaal niet vergelijkbaar met andere Wolff producten die dit jaar juist enorm goed waren, deze hadden geen spreiding en geen burst :(

Op het laatste moment deze nog voor de volle prijs meegenomen, die mooie glimmende doos kon ik niet weerstaan.
Maar deze viel toch wel enorm tegen, vooral de eerste 2 cakes: ze deden nog onder voor de goedkoopste supermarkt cakes.
Totaal niet vergelijkbaar met andere Wolff producten die dit jaar juist enorm goed waren, deze hadden geen spreiding en geen burst :(

Oei dat ziet er zeker niet goed uit

Bizar. Mijn Golden Tower was echt heel goed juist. Lijkt dan toch verschillende batches te zijn. Helaas kan ik er niet meer achter komen welke batch ik had.

Twee keer Golden Tower gezien de 31e.
Op een groot veld viel het assortiment wat tegen.

In een smalle straat was het top, samen geschoten met de El Dorado van Albert en er was geen verschil te merken qua spreiding en burst.

Niet de bedoeling. Gaan we oplossen. Nemen zsm even contact op voor een oplossing/compensatie

Dit is waardeloos , dit is een fout! Bij mij totaal anders

Back
Bovenaan