Torrr
VWC lid
Strak planEen 1-2 januari brakerstopic zou ik wel kunnen waarderen! Je plezier, gal en belevenissen ff kunnen spuien in woord en beeld!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Strak planEen 1-2 januari brakerstopic zou ik wel kunnen waarderen! Je plezier, gal en belevenissen ff kunnen spuien in woord en beeld!
Het is gewoon de dag der dagen jongens, maak er een topdag van!

aii hopen dat ie vanavond minder pijn doet, anders gwn een paracetamol drin en doorDe dag voor oud en nieuw een spiertje in je nek verrekken. Goed begin![]()
De dag voor oud en nieuw een spiertje in je nek verrekken. Goed begin![]()
Gewoon stoken. Desnoods nekspieren eruit trekken en doorDe dag voor oud en nieuw een spiertje in je nek verrekken. Goed begin![]()
Twee paracetamolletjes en een paar biertjes verder praten we nergens meer overaii hopen dat ie vanavond minder pijn doet, anders gwn een paracetamol drin en door![]()
Nekspieren? Zit naar het tillen van de riakeo exceptional volledig vast in mijn rug, heb gelukkig nog wat zware pijnstillers liggen om hopelijk een beetje bij te komenDe dag voor oud en nieuw een spiertje in je nek verrekken. Goed begin![]()
Klinkt goed! geniet ervan!Twee paracetamolletjes en een paar biertjes verder praten we nergens meer over. Komt vast goed
Morgen hier een kofferbak vullen met Wolff producten en daarna het laatste adresje met voornamelijk rubro vullenZo weer in eigen woonomgeving na de laatste rit van vandaag. Prachtige cakes Wolff en Magnum uit Winterswijk.
Bekijk bijlage 1823862
klinkt als een puik plan, ik moet ook ff een aantal goede speciaalbiertjes uitkiezen voor 2.00 (of later als het dan nog niet op is)Spanning neemt het zo ineens over van de rust. Genoten van het ophalen, de gesprekjes, de kinderen nog even mee, hapjes maken, drankjes koud, tonnetje checken, hout stapelen,verslikken in een oliebol, mooie whiskey uitgezocht voor 02.00 en nu nog even de ogen dicht. Morgen cat1 vuurwerk/veiligheidcursus met de kleintjes in de straat en dan op naar 18.00.
Ben van de Nederlandse importeurs het meest benieuwd naar de nieuwe Wolff bakken. Veelbelovend in ieder geval, ga je zeker plezier van hebben.Morgen hier een kofferbak vullen met Wolff producten en daarna het laatste adresje met voornamelijk rubro vullen![]()