Nachtbrakerstopic 29-30 december 2025!

Zo, ook net thuis en alles in mijn eigen winkeltje gezet. Euregio, Vuurwerkland Winterswijk en VWPD.

Morgen nog even langs VWland Driel en Vuurwerkoutlet GLD.

Geslaagde dag en bijna alles gekregen wat ik besteld had. Bij VWland Winterswijk hadden ze gedoe met de levering van Magnum en dus 2x Palm Springs gekregen ipv 2x Philly Spitter. Goeie deal wat mij betreft!

1000022792.jpg

Indruk van vandaag bij de winkels en verschillende klanten is toch wel echt dat vuurwerk leeft hoor. Denk dat er echt mega mega veel de lucht in gaat

Zo net weer thuis! Wat een horror dag was het in Duitsland en dan met name net over de grens bij groningen in bunde. Stond vanaf vanochtend een rij van 3 uur, besloten om eerst langs dream en perfect te gaan voor de bestellingen. Vanavond rond half 7 terug gegaan stond er nog een dikkere rij.. uiteindelijk rond kwart voor 10 de spulletjes weten te bemachtigen:bonk:en ja hoor om kwart voor 10 was de rij NOG langer.. man man man wat een drama daar! ( Blijkbaar dus allemaal mensen die afhaaltijd bijv morgen of overmorgen hadden en gewoon vandaag zijn heen gegaan.. )

Back
Bovenaan