Liggen ze in de vriezer tegenwoordig!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Liggen ze in de vriezer tegenwoordig!?
Haha ook alleen naar Rembrandt voor de Rebel?
Wat een unit is die great wall zeg!
Van harte!Vanmorgen om 10 uur is onze prachtige dochter goed en wel ter wereld gekomen. Moeder en dochter maken het goed. Vader vanzelfsprekend ook..... Inmiddels weer lekker thuis!
Ze hadden opzich wel nette prijzen. Budget was beperkt dit jaar dus alleen even deze gekocht daarHaha ook alleen naar Rembrandt voor de Rebel?
Net ook bij Rembrandt de rebel opgehaald en FTG. Leuke zaak inderdaad.
Zonder slaap ga ik slecht, maar wat is het lekker wakker worden met dit topic en al die prachtige kofferbak foto's te zien.
Wat een community ook hé! Van condoleances voor het ontvallen van geliefdes tot felicitaties voor de geboorte van een nieuwe vwfreak. Van niet kunnen slapen van de kruit stress tot vingers tussen de deur. Koffie, top 2000, steekwagens, showrooms, kofferbak foto's en compounds onder de kerstboom.. het is er allemaal dit jaar. Iedereen bedankt en veel plezier vandaag!!
5 Winkels op de planning vandaag, zin in!!
Sixbox was toch met kooi?
Het was er al lekker druk net. Veel plezierOp naar de Cruquius zo, heerlijk geslapen, bakkie derin en ontzettend genoten van al t moois so far hier...
Weet je waar ik ze nog kan kopen?Als je in buurt van Hoofddorp komt heb ik er wel een paar voor je
Hier ook prima geslapen hoor, dus je bent niet alleen!In tegenstelling tot de meeste hier best aardig geslapen. Vraag me af wat er mis is met mij
Nog even wachten en dan op pad!!