vuurwerkduiven
VWC lid
Als je 100% safe wilt spelen laat je het in je auto liggenGewoon zeggen 'zal wel van de vorige bewoner geweest zijn, ik woon hier net'
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Als je 100% safe wilt spelen laat je het in je auto liggenGewoon zeggen 'zal wel van de vorige bewoner geweest zijn, ik woon hier net'
Is vrieskou niet erg? Liefst ergens warm/droog wegzetten zou ik denkenAls je 100% safe wilt spelen laat je het in je auto liggen
Is vrieskou niet erg? Liefst ergens warm/droog wegzetten zou ik denken
Denk je dat het in de bunkers 25 graden is? Of tijdens transportIs vrieskou niet erg? Liefst ergens warm/droog wegzetten zou ik denken
Wie wat bewaard die heeft wat!
Eerste deel collectie
Klopt erg veel mist en ze strooien ook dus een gewaarschuwd mens telt voor 2. Wees voorzichtig op de wegBegrijp dat het mistig en glad kan zijn, doen we wel allemaal even extra voorzichtig tijdens het afhalen!
Bel de wouten!!Net een uur buiten gewandeld, het is hier ontzettend mistig en ontzettend glad. Meerdere keren uitgegleden. Passen jullie allemaal op als jullie straks de weg op gaan! Tis echt een spiegel hier in het oosten.
Bel de wouten!!