Nachtbrakerstopic 28-29 december 2025!

Sta ik bij het tankstation m’n banden ff bij te vullen, knapt m’n ventiel eraf.. als gevolg daarvan is m’n band leeggelopen. Nu in afwachting van ANWB! Lekker zeg :biertje:
Beter nu dan morgen met een te overvolle kofferbak op de snelweg, met als gevolg de sheriff die even komt kijken omdat je op de vluchtstrook staat en “eventjes” op de achterbank kijken🤣

Zijn er mensen die ik vannacht in Emmerich bij Fireworxxx mag verwelkomen? 00:01 gaan we open!

Volgend jaar weer
Ergens in maart ofzo
Cat1 voorraad weer aanvullen.
Begin dec nog geweest toen was t al flink druk met kvk klanten.
Cat1 toen maar in de supers gaan halen rij was me te lang om te blijven wachten.

Succes de komende dagen.
En tot volgend jaar 👍

Met een lach en een traan, vuurwerk ophalen en tussendoor de uitvaart regelen van mijn schoonvader die zaterdagmorgen is overleden aan een hartstilstand. Maar we gaan het vieren, met een knal gaat hij eruit....
Maar ik had t me allemaal toch anders voorgesteld...
Verschrikkelijk om te lezen. Gecondoleerd en heel veel sterkte komende periode.

gezien dat we sinds december in de nieuwe woning getrokken zijn ben ik zeer benieuwd hoe de buurt hier echt is.

Omringt door oudere stellen en dierenliefhebbers erg gespannen hoe het gaat verlopen de komende dagen.
Wat als iemand je toch anoniem aangeeft voor de hoeveelheid die je naar binnen brengt uit gebrek aan kennis of media spectakel.

Je hoort tegenwoordig zo veel signalen dat er plots politie voor de deur staat door een tip van de buurman.

Normaal ben ik echt geen doemdenker maar een beetje gespannen ben ik dit keer wel🫣

gezien dat we sinds december in de nieuwe woning getrokken zijn ben ik zeer benieuwd hoe de buurt hier echt is.

Omringt door oudere stellen en dierenliefhebbers erg gespannen hoe het gaat verlopen de komende dagen.
Wat als iemand je toch anoniem aangeeft voor de hoeveelheid die je naar binnen brengt uit gebrek aan kennis of media spectakel.

Je hoort tegenwoordig zo veel signalen dat er plots politie voor de deur staat door een tip van de buurman.

Normaal ben ik echt geen doemdenker maar een beetje gespannen ben ik dit keer wel🫣
Gewoon zeggen 'zal wel van de vorige bewoner geweest zijn, ik woon hier net'

Vanmorgen om 10 uur is onze prachtige dochter goed en wel ter wereld gekomen. Moeder en dochter maken het goed. Vader vanzelfsprekend ook..... Inmiddels weer lekker thuis!
Wat een mooi bericht!! Van harte gefeliciteerd. Een bijzondere jaarwisseling en net op tijd weer thuis om je vuurwerk op te halen.

Back
Bovenaan