Het weer op 31 december en 1 januari.

Ik denk dat Kees jullie berichten niet leest en naar het weer kijkt bij een verkeerde dag.
Screenshot_125.png

Ja sorry, ik kijk 12 uur verder.. de kans is erg groot dat dit eerder komt en dat we er midden in zitten / 5BFT voor grootste deel. Jammer he? je kunt beter niet verder kijken

Laatst bewerkt:
Kan je ook gewoon niet doen. Zomaar een tip. En ook dit kaartje is weer een oper. Lees nou s wat er door mensen die t snappen gezegd wordt. En dan zien we morgen wel weer verder
OPER is vrij consistent met controle en gemiddelde, dus niet zomaar oper negeren omdat het je niet aanstaat ;) Het is alsnog de hoogste resolutie run, en ja op lange termijn zegt hij niet alles maar we zitten inmiddels al op kortere termijn. Er is een trend van versnelling naar mijn mening, een soort langzame trein ontsporing maar goed, misschien helpen de gebedjes voor het slapengaan.

Laatst bewerkt:
OPER is vrij consistent met controle en gemiddelde, dus niet zomaar oper negeren omdat het je niet aanstaat ;) Het is alsnog en hoogste resolutie run, en ja op lange termijn zegt hij niet alles maar we zitten inmiddels al op kortere termijn. Er is een trend van versnelling naar mijn mening, een soort langzame trein ontsporing maar goed, misschien helpen de gebedjes voor het slapengaan.
Laten we t daar maar op houden en lekker alles wat de mensen die er dagelijks mee bezig zijn zeggen negeren. Want die negatieve insteek is heel fijn de laatste dagen. We kunnen t weer niet veranderen en vooralsnog zit de dip op de goede momenten. Geniet daar ff lekker van en accepteer t als t uiteindelijk toch de verkeerde kant op valt is mijn insteek. Is best fijn wel 😇

Aan alle negatievelingen hier in dit topic even een vraagje: Wat hebben jullie de afgelopen twee jaarwisselingen gedaan? Jullie hebben toch ook gestookt, of niet dan? Dat jullie goudbakken niet de lucht in konden, daar had ik ook last van. Maar de Immortal gold en de crossette cakes deden het gewoon goed hoor afgelopen jaar, bij windkracht 5.

Dit jaar wordt het nog beter, nog mooier en nog geweldiger. Het wordt gewoon mooi weer!!!!!!

Back
Bovenaan