fireworkkees
VWC lid
Je moet dus verder kijken dan alleen de 31e, als je naar 1 januari kijkt en dat gaat sneller.. dan komen we er precies midden inGFS run van 18z ziet er beter uit als ik het zo zie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Je moet dus verder kijken dan alleen de 31e, als je naar 1 januari kijkt en dat gaat sneller.. dan komen we er precies midden inGFS run van 18z ziet er beter uit als ik het zo zie
Ik denk dat Kees jullie berichten niet leest en naar het weer kijkt bij een verkeerde dag.Blijkbaar schrijven Tatanka, Dabombe, Davidh en ik erg onduidelijke berichtjes......van mijn kant: mijn oprechte excuses daarvoor....
Ziet er prima uit waar ik woon gelukkig.Bekijk bijlage 1822743
Ja sorry, ik kijk 12 uur verder.. de kans is erg groot dat dit eerder komt en dat we er midden in zitten. Jammer he? je kunt beter niet verder kijken
Waarom is de kans erg groot dat het eerder komt dan volgens jou?Bekijk bijlage 1822743
Ja sorry, ik kijk 12 uur verder.. de kans is erg groot dat dit eerder komt en dat we er midden in zitten. Jammer he? je kunt beter niet verder kijken
Ja idd...Jaa ik heb alles geannuleerd ben helemaal getraumatiseerd en emotioneel kapot
Hahahah geintje natuurlijk maar het word spannend he![]()

Ziet er prima uit waar ik woon gelukkig.
Wie ben jijMet zn alle bij Dingo in de straat staan!
want?AAAAAAAAH (nogmaals?) PANIEK? Nee jongens het komt goed!
Waar doel je op?want?
Kan je ook gewoon niet doen. Zomaar een tip. En ook dit kaartje is weer een oper. Lees nou s wat er door mensen die t snappen gezegd wordt. En dan zien we morgen wel weer verderBekijk bijlage 1822743
Ja sorry, ik kijk 12 uur verder.. de kans is erg groot dat dit eerder komt en dat we er midden in zitten / 5BFT voor grootste deel. Jammer he? je kunt beter niet verder kijken
Misschien dat je beter gewoon even niks meer plaatst hier en het weer overlaat en de mensen die er verstand van hebben! Je gaat me een beetje op de wekker.Bekijk bijlage 1822743
Ja sorry, ik kijk 12 uur verder.. de kans is erg groot dat dit eerder komt en dat we er midden in zitten / 5BFT voor grootste deel. Jammer he? je kunt beter niet verder kijken
OPER is vrij consistent met controle en gemiddelde, dus niet zomaar oper negeren omdat het je niet aanstaatKan je ook gewoon niet doen. Zomaar een tip. En ook dit kaartje is weer een oper. Lees nou s wat er door mensen die t snappen gezegd wordt. En dan zien we morgen wel weer verder
Het is alsnog de hoogste resolutie run, en ja op lange termijn zegt hij niet alles maar we zitten inmiddels al op kortere termijn. Er is een trend van versnelling naar mijn mening, een soort langzame trein ontsporing maar goed, misschien helpen de gebedjes voor het slapengaan.Laten we t daar maar op houden en lekker alles wat de mensen die er dagelijks mee bezig zijn zeggen negeren. Want die negatieve insteek is heel fijn de laatste dagen. We kunnen t weer niet veranderen en vooralsnog zit de dip op de goede momenten. Geniet daar ff lekker van en accepteer t als t uiteindelijk toch de verkeerde kant op valt is mijn insteek. Is best fijn welOPER is vrij consistent met controle en gemiddelde, dus niet zomaar oper negeren omdat het je niet aanstaatHet is alsnog en hoogste resolutie run, en ja op lange termijn zegt hij niet alles maar we zitten inmiddels al op kortere termijn. Er is een trend van versnelling naar mijn mening, een soort langzame trein ontsporing maar goed, misschien helpen de gebedjes voor het slapengaan.