Het weer op 31 december en 1 januari.

Laten we t daar maar op houden en lekker alles wat de mensen die er dagelijks mee bezig zijn zeggen negeren. Want die negatieve insteek is heel fijn de laatste dagen. We kunnen t weer niet veranderen en vooralsnog zit de dip op de goede momenten. Geniet daar ff lekker van en accepteer t als t uiteindelijk toch de verkeerde kant op valt is mijn insteek. Is best fijn wel 😇
Er zijn meer mensen die er verstand van hebben dan diegene die het leuk vinden er hier verslagen van te schrijven ;) er zijn hele community's die zich met weer bezig houden.

OPER is vrij consistent met controle en gemiddelde, dus niet zomaar oper negeren omdat het je niet aanstaat ;) Het is alsnog de hoogste resolutie run, en ja op lange termijn zegt hij niet alles maar we zitten inmiddels al op kortere termijn. Er is een trend van versnelling naar mijn mening, een soort langzame trein ontsporing maar goed, misschien helpen de gebedjes voor het slapengaan.

Er is geen trend van versnelling, vandaag is de eerste kaart waar er op een bepaald moment een grotere invloed van een depressie wordt ingetekend dan eerder. Dat is geen trend. Dat moeten we nog maar zien...

Ik heb alleen wat dingen laten liggen die om kunnen waaien. Heb bijvoorbeeld nog een kartonnetje smalle cakejes van Royal Fireworks op zolder gevonden maar afgelopen twee jaar laten liggen. Had ze nog allemaal aan elkaar kunnen tapen maar is er toen niet van gekomen.

Vraagje tussendoor trouwens.. Iemand enig idee of de lift charge stabiel blijft? Is alweer bijna antiek ondertussen.. Belangrijkste vind ik dat er niks het publiek in gaat. Verder alles gewoon gestookt afgelopen jaren.

Er is geen trend van versnelling, vandaag is de eerste kaart waar er op een bepaald moment een grotere invloed van een depressie wordt ingetekend dan eerder. Dat is geen trend. Dat moeten we nog maar zien...
Hoe zit het met Den Haag/Rdam a.u.b.
Als ik nu windy check zie ik voor gfs BFT 5 staan?

al 4 runs voor 1 jan 00 vind ik de kern al steeds eerder zuidwaarts gaan in de EC

Bijlagen

• trend 4.jpg
    trend 4.jpg
    204,3 KB · Weergaven: 6
Back
Bovenaan