modellen springen nog wat maar een stroming uit west tot noordwest en enkele (meest regen) buien bij 2-4 graden. Wind kracht 3 in het binnenland en 4-5 aan zee volgens de pluim. Al met al redelijk zou ik zeggen...7 als puntentotaal voorlopig (schaal 1-10)... sommige modellen komen met best een aardig aantal buien en wat meer wind, andere modellen een enkele bui... het fijnslijpen is begonnen voor de 31e...
Ik zit trouwens met spit thuis ofwel het werk in de vuurwerkwinkel moet ik helaas aan me voorbij laten gaan....maar ik kan dan wel updates plaatsen!
Hangt denk ik af wat je dan van kust bedoelt. Vlissingen KNMI komt in de kans verwachting om 19 uur uit 0% op 5 Bft em 8% kans op 4 Bft. Om 01 uur op 1 januari zit 84% van alle members in Vlissingen op 3 Bft of lager.Veel kusteriger dan Vlissingen wordt het toch niet? Hoewel....De Kooy: ik dacht om 19 uur 62% op 3 Bft of minder en om 0100 uur op de 1e 52% eronder. 5 Bft heeft hier 10% in de avond en 16% kort na middernacht...Welke pluim bekijk je dan? Ook GFS erbij? Anders snap ik niet hoe je
In het binnenland zit De Bilt op 76% kans op 2 Bft of minder en na middernacht 65%. Maastricht zit daar iets onder. Maar goed hier kan ik je meer volgen.