Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik kwam ook niet verder met lezen. Nogal korte spanningsboog zeg maar.Ik heb hier de samenvatting voor als er nog meer mensen zijn die geen zin hebben om te lezen.
Nee dankje haha, ben meer van de kouNu nog 20 gradeb erbij en hij kan ipgewaardeerd worden naar goed
Voorspellingsmodel Aladin? Gebruikt die het sprookjesmodel?Je kan in de windy app het model kiezen die je wilt zien, ecmwf gfs etc.Bekijk bijlage 1822407
modellen springen nog wat maar een stroming uit west tot noordwest en enkele (meest regen) buien bij 2-4 graden. Wind kracht 3 in het binnenland en 4-5 aan zee volgens de pluim. Al met al redelijk zou ik zeggen...7 als puntentotaal voorlopig (schaal 1-10)... sommige modellen komen met best een aardig aantal buien en wat meer wind, andere modellen een enkele bui... het fijnslijpen is begonnen voor de 31e...
Ik zit trouwens met spit thuis ofwel het werk in de vuurwerkwinkel moet ik helaas aan me voorbij laten gaan....maar ik kan dan wel updates plaatsen!
Niets persoonlijks David en sterkte met het herstel gewenst, maar ik ben momenteel dan toch ff van Team Jorginho. Z E E R G U N S T I Gmodellen springen nog wat maar een stroming uit west tot noordwest en enkele (meest regen) buien bij 2-4 graden. Wind kracht 3 in het binnenland en 4-5 aan zee volgens de pluim. Al met al redelijk zou ik zeggen...7 als puntentotaal voorlopig (schaal 1-10)... sommige modellen komen met best een aardig aantal buien en wat meer wind, andere modellen een enkele bui... het fijnslijpen is begonnen voor de 31e...
Ik zit trouwens met spit thuis ofwel het werk in de vuurwerkwinkel moet ik helaas aan me voorbij laten gaan....maar ik kan dan wel updates plaatsen!
Oei! Nou, heel veel beterschap dan. Hopelijk ben je dan wel hersteld met O&N. Ik heb dit toevallig een half jaar geleden gehad en daar 2 weken van moeten herstellen. Wel heel fijn dat je ons voorziet van de voorspellingen! Sterkte.modellen springen nog wat maar een stroming uit west tot noordwest en enkele (meest regen) buien bij 2-4 graden. Wind kracht 3 in het binnenland en 4-5 aan zee volgens de pluim. Al met al redelijk zou ik zeggen...7 als puntentotaal voorlopig (schaal 1-10)... sommige modellen komen met best een aardig aantal buien en wat meer wind, andere modellen een enkele bui... het fijnslijpen is begonnen voor de 31e...
Als fysiotherapeut voel ik me verplicht me te melden!!modellen springen nog wat maar een stroming uit west tot noordwest en enkele (meest regen) buien bij 2-4 graden. Wind kracht 3 in het binnenland en 4-5 aan zee volgens de pluim. Al met al redelijk zou ik zeggen...7 als puntentotaal voorlopig (schaal 1-10)... sommige modellen komen met best een aardig aantal buien en wat meer wind, andere modellen een enkele bui... het fijnslijpen is begonnen voor de 31e...
modellen springen nog wat maar een stroming uit west tot noordwest en enkele (meest regen) buien bij 2-4 graden. Wind kracht 3 in het binnenland en 4-5 aan zee volgens de pluim. Al met al redelijk zou ik zeggen...7 als puntentotaal voorlopig (schaal 1-10)... sommige modellen komen met best een aardig aantal buien en wat meer wind, andere modellen een enkele bui... het fijnslijpen is begonnen voor de 31e...

Thanks voor je update, maar heel eerlijk dit kan toch bijna niet meer helemaal omslaan naar taferelen zoals vorig jaar of is dat volgens jou nog steeds mogelijk?
Als de wind nou op west kon blijven dan zou het top zijn, waait alles het water in hoef ik ook niks te vegen na die tijd![]()
Als de wind nou op west kon blijven dan zou het top zijn, waait alles het water in hoef ik ook niks te vegen na die tijd![]()
Was waarschijnlijk de reden geweest voor onze linkse rakkers om er voor te zorgen dat er een vuurwerkverbod zou komen. O shit, ze hebben al gezorgd voor een verbodAlles in de water...zo is natuuuur![]()