Rebel 2.0 *NIEUW 2025*

Die fabriekscode is iig niet die van HFF, zoals eerder in dit topic werd beweerd. Dan is het tenminste ook een andere bak dan de Skreech. Benieuwd naar deze!:thumbup:

Heb er 2 in bestelling, zou er nog wel 1 willen hoor...na 2x tournament box en magnum pi batch 2023 , aansluitend 2x zena golden colour box , aansluitend 2x rebel ( of dus 3 )en afsluiter karton bombaderos👌

Op de product video vind ik rebel 2.0 wel beter uitzien dan da Skreech. Ik ben benieuwd hoe het gaat presteren in de straat.

lk wil de rebel om 18:00 samen met 4x cairo crackling afsteken. Misschien wil ik voor de cairo crackling 2 knetterlinten vastmaken zodat deze aan het einde van de rebel afgaat. Misschien is alles tegelijk zonde van de rebel? 🙈

• Like
Waarderingen: n4ck
Op de product video vind ik rebel 2.0 wel beter uitzien dan da Skreech. Ik ben benieuwd hoe het gaat presteren in de straat.

lk wil de rebel om 18:00 samen met 4x cairo crackling afsteken. Misschien wil ik voor de cairo crackling 2 knetterlinten vastmaken zodat deze aan het einde van de rebel afgaat. Misschien is alles tegelijk zonde van de rebel? 🙈
Skreech vond ik beter overkomen en komt sowieso uit een fabriek die zich bewezen heeft. Ik heb ze beide besteld dus we gaan het meemaken.

Back
Bovenaan