WK Darts 2026 - powered by VWC

Zal geen kritiek leveren maar jullie volgen toch ook darten?94 gemiddeld is echt niet bijzonder te noemen,daarmaa ga je het never niet redden tegen een normale tegenstander of iemand die wel 100+ gemiddeld gooit.Daarom zag ik liever Price door want die kan dat niveau wel aan maar die was geen schim van zichzelf

Zal geen kritiek leveren maar jullie volgen toch ook darten?94 gemiddeld is echt niet bijzonder te noemen,daarmaa ga je het never niet redden tegen een normale tegenstander of iemand die wel 100+ gemiddeld gooit.Daarom zag ik liever Price door want die kan dat niveau wel aan maar die was geen schim van zichzelf
Ahjoh, voor hetzelfde haalt ie wel de finale, weet jij het. 94 gemiddeld en 56% op je dubbels is gewoon goed hoor

Die gaat de finale ook niet halen. Maar dat hij zich niet van de wijs laten brengen op dit podium tegen Price is gewoon echt knap. Dan sta je voor zijn doen, al is het met 94 gemiddeld, gewoon bezeten te gooien wat mij betreft.

Als je naar de gemiddelden tot nog toe kijkt is 94 gemiddeld met 56% op je dubbels gewoon goed hoor! Gemiddelden boven de 100 zijn schaars en als je met name je finishes tussen de 40 en 100 goed gooit ben je gewoon gevaarlijk, ook tegen iemand die boven de 100 gemiddeld gooit.

Niet verwacht, wellicht niet goed voor het toernooi - ik zag Price als een goede uitdager voor de Luke's - maar wel knap en leuk om te zien!

Ontzettend knap van die jongen! Ben zelf helaas meer fan van price, al is het maar omdat die z’n fysieke gezondheid ook nog eens op peil houdt en ik vind hem ook een betere uitdager voor luke. We gaan het zien!

Back
Bovenaan