WK Darts 2026 - powered by VWC

Wat een kneus zeg... ik kan me best voorstellen dat je aan doping denkt als je een bijbaan moet hebben als je semi-prof in een sport bent, maar twee keer zo snel achter elkaar? Dan leer je er niet van. Snel punten op Clayton zetten voor ronde 2!

Ik vraag mn eigen af wat voor doping.
Dat moet haast toch gewoon een “party” drug zijn ala coke/amfetamine zijn zou je zeggen

Wat is wel heel erg ''Dom''.... maar het kan ook relatief onschuldig zijn, daar er diverse medicijnen op de verboden middelen lijst staan en darters niet zo een uitgebreid medisch team achter zich hebben in vergelijking tot voetballers o.i.d. Maar zuur is 't wel na je eerste WK overwinning.

Benieuwd naar vanavond naar Beau Greaves, daar verwacht ik wel wat van!

Wat is wel heel erg ''Dom''.... maar het kan ook relatief onschuldig zijn, daar er diverse medicijnen op de verboden middelen lijst staan en darters niet zo een uitgebreid medisch team achter zich hebben in vergelijking tot voetballers o.i.d. Maar zuur is 't wel na je eerste WK overwinning.

Benieuwd naar vanavond naar Beau Greaves, daar verwacht ik wel wat van!
Zeker, maar dit is de 3e keer. Als het 3 keer medicijnen zijn dan leer je er ook niets van. Eens met je mening over Beau. 😁

Back
Bovenaan