[Prijsvraag] Vuurwerkland.nl - Meer dan €2.500 aan prijzen!

Pas tijdens het bedenken van het antwoord op bonusvraag 3 realiseerde ik mij hoeveel toppers uit de stal van Wolff Vuurwerk zijn gekomen.
Maar als ik dan toch moet kiezen: Stars over paris met kort daarop de cruel traction.
De stars over Paris was voor mij als jochie de eerste cake die mij echt omver blies (niet letterlijk). Datzelfde geldt eigenlijk voor de Cruel Traction maar dan als box. Ik heb deze een aantal jaar geleden nog gehad en kwam zelfs toen nog goed mee. Zegt genoeg!

Poeh, dit is mij een pittige prijsvraag wel, zeker nog wat twijfels, maar goed genoeg om het aan te gaan (Naast de tijdsdruk dan;)). Alvast enorm bedankt voor deze te gekke prijsvraag en giveaway.

Qua Bonusvraag 3:

Pas een paar jaar echt met vuurwerk bezig (on a budget), dus altijd even goed rondkijken hoe je zelf / en voor de familie iets moois kan neer te zetten. Afgelopen jaar voor het eerst Wolff gehad: The Champ (Ook wel de Pyro League genoemd. Mooi in de aanbieding kunnen scoren voor 50 piek, al was ik met 20mm benieuwd naar de effecten / kleine twijfel.

Om 12.00 als eerste aangestoken en écht onder de indruk, wat ze hier eruit wisten te persen. Voor dit jaar tot nu toe alleen de 999 fountain, maar mijn ruggengraat is al flink aan het buigen. Wie weet wat er last moment nog bijkomt.

Met wat hulp van moederlief:

Laatst bewerkt:
Ik ga voor bonusvraag 3 toch ook voor de Stars over Paris. Ik kan me nog tijden herinneren toen cakes als deze het hoogtepunt van de avond waren. En ook nu zou ik hem waarschijnlijk nog steeds in het winkelmandje gooien.

Bonustrack 3:

Van alle Wolff toppers is mijn favoriet de Starbuster. Wat een fantastische compound was dat zeg. Helaas heb ik 'm pas vorig jaar ontdekt en daarom maar één keer kunnen schieten. De klappen van die laatste paar salvo's zal ik nooit meer vergeten, echt ongekend dik.

Een hele toffe en grote winactie, waarvoor dank alvast!

Bonusvraag 3:
Voor mij is dat toch wel de Disturbed. Mooie set 19 shots 30mm cakes. Harde burst en mooie effecten. Beginnen allemaal met een crackling mine. Verschillende effecten waaronder een cake met spinners. Lekker rustig tempo waardoor je er goed van kan genieten. Al met al een topset!

Bonusvraag 3:

Favoriete product is toch echt de Crual traction het 1e jaar, wat een klapper was dit zeg. Burst en spreiding waren gigantisch.

Op de valreep toch nog meegedaan, ondanks dat ik vrijwel zeker ben dat ik dingen niet goed heb.

Bonusvraag 3:

Breakout van de poema lijn zonder twijfel. Wat een burst en grote boeketten. Ook dit jaar weer in de collectie!

Hele vette actie dit !

3# Wat is jouw favoriete Wolff product aller tijde en leg uit waarom!

Ik denk toch de Sacred World , kort gevolgd door de Stars over Paris .

Het was een van mijn eerste serieuze “potten” en het effect was geweldig . Dikke Mines met ook nog mooie boeketten erboven . Ik zie het zo weer voor me ! De mines gingen eerst één voor één en daarna in Salvo gevolgd door boeketten . Gruwelijk!

Bonusvraag 3:

Pfoe, moeilijk, Wolff heeft voor mij consistent de meeste toppers gehad

Als ik er toch 1 moet kiezen, dan The Scream, helaas maar kort onder ons gebleven, snel weer uitloop, maar oh oh oh wat was hij prachtig, elke cent waard als afsluiter…

Bonusvraag 3:

Stars over Paris. Dit was de eerste grotere cake die ik had gekocht, ik was toen 13. In de jaren daarvoor had ik alleen nog maar kleiner spul en wat pruttelpotjes gehad, dus de 25mm boeketten in waaiervorm die hieruit kwamen maakten toen enorm veel indruk. Dit jaar zit er ook aardig wat spul van Wolff in de collectie, dus wellicht heb ik na deze o&n een nieuwe favoriet :)

Voor mij persoonlijk is dit de Return of the Phoenix.

Jarenlang heb ik voornamelijk mijn vuurwerk uit Duitse supermarkten gehaald, in de overtuiging dat het net zo goed was als de Nederlandse producten alleen dan voor vele euro's goedkoper. Net als velen van hier heb ik uiteindelijk (gelukkig) de switch gemaakt naar Nederlands vuurwerk. Tijdens mijn allereerste echte show die ik heb gebouwd stond dit product centraal en zorgt het voor mooie herinneringen aan de eerste keer een Nederlands assortiment en show. Hierdoor is het mijn favoriet en dus mijn keuze voor de bonus vraag :).

Voor mij persoonlijk is dit de Return of the Phoenix.

Jarenlang heb ik voornamelijk mijn vuurwerk uit Duitse supermarkten gehaald, in de overtuiging dat het net zo goed was als de Nederlandse producten alleen dan voor vele euro's goedkoper. Net als velen van hier heb ik uiteindelijk (gelukkig) de switch gemaakt naar Nederlands vuurwerk. Tijdens mijn allereerste echte show die ik heb gebouwd stond dit product centraal en zorgt het voor mooie herinneringen aan de eerste keer een Nederlands assortiment en show. Hierdoor is het mijn favoriet en dus mijn keuze voor de bonus vraag :).
Zooo dan op het nippertje hahaha. Mooi artikel gekozen!

Ik heb deze

1. Shanghai Surprise
2. Sky Sweeper
3. Ragnarok
4. Climax
5. Full Throttle
6. Incognito
7. Final Arcade
8. Total Exhibition
9. Tube Station
10. Invinsible Pack
11. Crazy hornet