Chainsaw Box

Viva la Bang

VWC Moderator
Forumleiding
Artikelnummer: 04973
Artikelnaam: Chainsaw Box
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1072.8
Aantal Schoten: 86 schoten
Effectomschrijving: Hoge snelheid, felle flitsers, zwaar geknetter en een briljante finale die in brede waaier wordt geschoten! 86 schots powerbox.
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 2 /1
Tijdsduur: 64 sec
Kooi/ Geen kooi: Geen kooi
Stijghoogte: 25 meter
Adviesprijs: € 109,50
Voorverkoopprijs: € 99,95

O.a. te koop bij: www.vuurwerkplanet.nl
04973.png

Mwah, deze maakte weinig indruk. Enige element wat ik wel echt tof vond waren de crackling mines in het begin van de waaier. Dat deed mij denken aan de Molotov Mines.

Ik vond dit voor 69,95 een leuke box. Onderscheid zich op de mines, verder niet inderdaad. Na deze demo en de video die wij ook deelde zijn er flink wat verkocht bij ons dus hij valt blijkbaar wel in de smaak :P

Ik vond dit voor 69,95 een leuke box. Onderscheid zich op de mines, verder niet inderdaad. Na deze demo en de video die wij ook deelde zijn er flink wat verkocht bij ons dus hij valt blijkbaar wel in de smaak :P

Ik denk ook zeker dat het voor de meeste consumenten voor die prijs geen miskoop is. Ik ben als freak misschien net wat kritischer. Het hielp hem ook niet dat hij na The Great Wall geschoten werd.

Best een leuke box voor die prijs. En die crackling mines zijn best dik! :handsup:

Hier een paar foto's van 2 stuks tijdens de demo in Nieuw Buinen op 11 december.
IMG_7374 - Edited small.jpg

IMG_7376 - Edited small.jpg

IMG_7377 - Edited small.jpg

IMG_7380 - Edited small.jpg

IMG_7381 - Edited small.jpg

IMG_7382 - Edited small.jpg

IMG_7383 - Edited small.jpg

Eddy.

Back
Bovenaan