Artikelen die niet binnenkomen of zijn afgekeurd 2025/2026

heb vandaag uit betrouwbare bron vernomen dat ze bij het wolff assortiment al klaar waren met testen (ilt) maar dat er mogelijk nog wel op swirl en fluit kan worden gekeurd in een later stadia (zover ik het begrepen heb uiteraard)

De afgelopen jaren kwam de ILT op 27-12 altijd met een lijst van het afgekeurde vuurwerk en een bericht hoeveel % is afgekeurd, het zou dus zomaar nog kunnen dat ze nog wel iets testen?

Dat was op de schiet baan hier vlakbij. "Balen" dat ze gestopt zijn. Kon er wel van genieten. Ze zijn oa gestopt vanwege geluidsoverlast klachten...

Heren/dames, aub.

Ik weet dat de sfeer er lekker in zit op dit forum en off-topic is momenteel niet zo'n issue.
Natuurlijk lekkere demo's momenteel en bijna richting de afhaaldagen & oudjaar.

Maar kunnen we in dit topic zo min mogelijk posten, elke keer als die bovenaan de feed staat denk ik: fuck, wat/welke nou weer...

Scarface.jpg

Heren/dames, aub.

Ik weet dat de sfeer er lekker in zit op dit forum en off-topic is momenteel niet zo'n issue.
Natuurlijk lekkere demo's momenteel en bijna richting de afhaaldagen & oudjaar.

Maar kunnen we in dit topic zo min mogelijk posten, elke keer als die bovenaan de feed staat denk ik: fuck, wat/welke nou weer...

Bekijk bijlage 1821521
Check dan vooral deze. Zeker te weten geen afkeur.

Back
Bovenaan