Extreme Salute

Welke cake je ook neemt, het blijven toppers!

helaas, wat hier boven al gezegd wordt, ze veranderen het steeds, dus wordt het lastig om de juiste te nemen die je wilt.

Met een mooi prijsje :D
En het zou ook leuk zijn als de verschillende effecten bleven. Ik vind het elke keer weer een verrassing welk effect ik heb!

Op dit filmpje van VuurwerkMediaGroup staan alle 6 de soorten.
De burst is goed, alleen vind ik de effecten wat magertjes overkomen.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Effecten zijn ooit beter geweest maar het ziet er zeker niet verkeerd uit.
Alleen het crackling mag er van mij wel wat meer uit, zit er teveel in.
Als Wolff dit nou eens aanpakt, de Extreme Salute vond ik zelf in 2008-2009 de beste 19 shots cake op de markt, breng die effecten terug en maak er een pakket van, 6 stuks voor bijvoorbeeld 100,- euro, goede concurrentie van de China by Night en Buurtassortiment XXL denk ik zo! :)

Pff, als ik die peony's met crackling zou krijgen zou ik er spontaan een emmer water overheen gooien.

nog wat filmpjes van 2008/2009 (wou dat ik ze nog eens voor die prijs mocht aanschaffen :shocked:)

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

zo jammer he

2 filmpjes van de oude e.s.
Extreme Salute 1

Extreme Salute 2

De nieuwe zijn ruk en komen nergens in de beurt van deze eerst(oude)versie zowel 2009 als 2010 niet dus hoop dit jaar onder vuurwerktotaal misschien weer wat beter al betwijfel ik dit:rolleyes:

Tja, toen was het barely legal, nu is het barely interesting of barely different then other (overpriced)cakes...

Hier 1 van mij van 1¾ jaar geleden..

Wat zou een karton kosten? denk je dat je ook bijvoorbeeld 3 potten kunt kopen, en dan 3 verschillende krijgt? iemand ervaring met een winkel die dat wilt doen?

Gewoon vragen, ze zitten mixed in een doos dus ze moeten wel heel moeilijk gaan doen als ze niet even voor jou wat verschillende pakken. Mijn dealer deed er iig niet moeilijk over.

Gewoon vragen, ze zitten mixed in een doos dus ze moeten wel heel moeilijk gaan doen als ze niet even voor jou wat verschillende pakken. Mijn dealer deed er iig niet moeilijk over.

Is het na de overname door Wolff zeker dat ze met 6 verschillende in een karton zitten?

Pyromaniac 1975 melde dat ze net als in 2009 met 12 in een karton gaan.
2x de hele serie dus. Ook zegt Wolff er niks aan veranderd te hebben. :wink:

Back
Bovenaan