Filmpjes gevonden op internet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze pijlen zijn niet te koop in de winkel. Handgemaakt en heel veel bijzondere effecten zijn verwerkt in de volgende amateur pyro rocket show. Let vooral ook op de goed getimed salutes in de pijlen aan het einde. Ga er maar eens lekker voor zitten, want dit is echt genieten!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

zie hier de uitleg van de maker van de bovenstaande pijlen. hij legt uit hoe de pijlen gemaakt zijn, en hoe hij bijvoorbeeld de getimde salute rings maakt. daarbij krijg je in deze tweedelige video een aantal andere zaken te zien, als hoe een crosette ster in elkaar zit e.d.

hierbij wil ik even melden dat, ook al is dit geen fabriek in China, deze meneer heeft flink gestudeerd om vuurwerk te mogen maken en verkopen. Dit is dus geen amateur, maar een professional!

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

enjoy!

Mvg, Lunig

[edit]: probeer dit dus NIET thuis!

movie

Zeker vanaf 6.15 gaat het los :)

ik las het later maar dacht, dit gaat te snel dit kan bijna niet en zou dom zijn.
ik hoorde op de achter grond al speed geluiden van stemmen.

later las ik van iemand, die er bij was "you speed it up"
Mooie show, maar komt in zijn geheel dus niet uit.......

Deze pijlen zijn niet te koop in de winkel. Handgemaakt en heel veel bijzondere effecten zijn verwerkt in de volgende amateur pyro rocket show. Let vooral ook op de goed getimed salutes in de pijlen aan het einde. Ga er maar eens lekker voor zitten, want dit is echt genieten!

movie

ja das zeker om te smullen ja .
en als je naar de stijg lading luister hoor je dat dit geen 40 gram meer is :D

en wat ik daar boven mijn hoofd zie staan is nog een paar jaar geleden het nieuws geweest .
wat een geweld man echt de hele lucht is verlicht :droolthum
ze zij achter af met een camera ploeg bij de man achter het plan geweest .
alle rekken stonden te fikken .
kun je na gaan wat voor geweld dat geweest was :bonk:

Un-friggin-believable Rockets

Un-friggin-believable Rockets

100 six pound skyrockets fill the sky in just over two minutes. An unbelievable sight.

+ YouTube Video

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan