Filmpjes gevonden op internet...

Status
Niet open voor verdere reacties.
En dit vind ik echt een bijzonder fraaie combinatie van twee verschillende onderwerpen. Leds aan een vlieger koppelen is al gaaf, maar als er ook nog vuurwerk aan de vlieger zit, ontstaat er een bijzonder mooi tafereel.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

mee eens hoor .
dit is iets wat je niet iedere dag ziet .
ik vindt het al een wonder dat die vliegers niet in de hens zijn gevlogen .
maar goed het is een heeeel mooi gezicht :thumbsup:

adembenemend!
Hoe verzinnen ze het.Krijg er spontaan ideeen bij......
En dit vind ik echt een bijzonder fraaie combinatie van twee verschillende onderwerpen. Leds aan een vlieger koppelen is al gaaf, maar als er ook nog vuurwerk aan de vlieger zit, ontstaat er een bijzonder mooi tafereel.

movie

Laatst bewerkt:
Ik weet niet precies wat het is wat hij afsteekt, maar wat een knuppel zeg!
Dit soort mensen verdienen het gewoon, hehe. Een soort van lame-ass stuntgedrag.

@ film pyromaniac
Hmm, een idee voor een 10 uur project? :p

80x 100schots knal blokken? hahaha met genoeg man geld bij leggen is het een goed idee! hahahaha :D

is ook nog wel een van mijn wensen om eens naar Versaille te gaan. Naast dat dit een ongeloofelijk grote en mooie tuin is. Zijn de vuurwerken met deze Tuin als decor ( net zoals ongeveer in Chantilly en de Herrenhausen Garten in Hannover) altijd erg groots en mooi!

Inderdaad heel grappig Wim! Word alleen een flinke zoektocht naar de getrokken tand. De meeste ouders bewaren deze tenminste in zo'n houten doosje.

Heb inmiddels een Big 3 rocket laten zien aan mijn jongste dochter die ook een losse kies heeft, maar ze ziet er toch maar vanaf :D

Cameo

Een mooi filmpje met aardig wat shells voor de liefhebber

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En deze mag er ook best wezen :

Michigan Pyrotechnics Arts Guild 12/12/2009

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Vanaf 1.20 een klein stukje vuurwerk ontstoken dmv een solar death ray, een soort oversized vergrootglas, waar je vroeger altijd mieren mee ging verbranden:bonk:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Bovenaan