Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Dat ziet er een stuk beter uit.....ofwel grote kans op hogedruk, de exacte locatie gaat veel uitmaken...op deze kaart een oostnoordoostenwind en lichte vorst wellicht..Ecmwf zit ten Noorden van ons lijkt me iets beter: Bekijk bijlage 1820372
Over 2 dagen komen we in de termijn van de oplossingen voor de 31e. Dan gaan we het zienDat ziet er een stuk beter uit.....ofwel grote kans op hogedruk, de exacte locatie gaat veel uitmaken...op deze kaart een oostnoordoostenwind en lichte vorst wellicht..

Haha ja. Ook nog eens een versterkend door het vuurwerk zelf. Wind gaat niet harder waaien door vuurwerk.Keer geen wind. Krijgen we nu het mist gezeik. Het zal toch niet. Maar het duurt nog 17 dagen. Hopelijk valt het eens goed voor ons.
Ik heb ergens het gevoel dat het wel goed moet komen! Mocht het echt dikke mist zijn of toch nog een omslag hoef ik volgendjaar niet te kijken waar ik mijn vuurwerk haal, dan heb ik alles in huis.Sorry aan iedereen voor de psychologische druk van dit forumdeel...jullie moeten er een doorheen bijten helaas, ha ha!!!
pffft, nieuwste GFS run maar heel snel vergeten en niet kijken hoor...als we die kaart letterlijk nemen mist en lage bewolking bij 2 graden..hmmm...weg met dat hoog boven Ierland en Schotland...dat is voor ons een slechte plaats...bijna windstil maar wel heel vochtige lucht vanaf de Noordzee...
Gekke Amerikanen zijn het ook, moeten ff normaal doenOei 2e run op rij van GFS oper (12z gisteravond ook) met dit soort gruwelijkheden.
Ideaal! Dan schuif ik alles in de stellingen van mijn collectie door naar de bunker van 2026/2027.Een beetje mist voor de sfeer mag best![]()

Wilde net zeggen,bij mistig weer schiet ik wat kleine potjes en de grote jongens die mogen nog een jaartje verblijven in een droge accommodatie.Ideaal! Dan schuif ik alles in de stellingen van mijn collectie door naar de bunker van 2026/2027.
Het voelt als traditie dat je die paniek hier voelt, maar laten we wel wezen, het zou zo lekker zijn als je een week verwacht met net een beetje wind, zon overdag, vrieskou en heldere nachten.Heerlijk topic dit.![]()
snap die wens voor vrieskou niet zo goed, die kou mag van mij lekker wegblijven.Het voelt als traditie dat je die paniek hier voelt, maar laten we wel wezen, het zou zo lekker zijn als je een week verwacht met net een beetje wind, zon overdag, vrieskou en heldere nachten.