Hulp nodig bij het maken van een bestelling? Stel je vraag hier!

Allen. Budget rond de 500,- Ik heb al twee jaar de TDS400 en die koop ik weer, want gewoon een tof ding. Hou ik ruwweg 350,- over. Daar wil ik twee compounds voor. Maar één van die twee wil ik wel met veel afwisseling in kleur en effecten hebben. Iemand tips???
Magnum P.I. en de Killer coyote?

Allen. Budget rond de 500,- Ik heb al twee jaar de TDS400 en die koop ik weer, want gewoon een tof ding. Hou ik ruwweg 350,- over. Daar wil ik twee compounds voor. Maar één van die twee wil ik wel met veel afwisseling in kleur en effecten hebben. Iemand tips???
Pro X plosion bakken al bekeken van WTF,afwisseling zat :thumbup:

Sta voor een keuze wil nog een grotere bak, zit nu te twijfelen.... Big x massive Willows of de nieuwe colorful Kingpin van Rubro, ziet er op film redelijk goed uit.
ligt eraan wat je zelf wil. Eentje met meer schoten maar kleiner kaliber of minder schoten maar maximaal kaliber...
Persoonlijk vind ik 30mm toch altijd wel indrukwekkend, maar het is echt jouw persoonlijke voorkeur waarop de keuze gebaseerd moet worden.

advies voor het allermooiste cake assortiment.. zoals het Fariytail assortiment van Evolution…

Zelf al gevonden
Hakunamatata
Buurtassortiment
Golden Tower

Benieuwd naar jullie advies…

advies voor het allermooiste cake assortiment.. zoals het Fariytail assortiment van Evolution…

Zelf al gevonden
Hakunamatata
Buurtassortiment
Golden Tower

Benieuwd naar jullie advies…

Viva la Vita (Disturbed)
WCKD Six
Emperor Box
Dat setje van Vuurwerktoppers 4 x 30mm 25 shots cakes

Drunk Assortiment
Jaw Breakers

Toch wil ik nog 2 compounds a +-100 euro erbij maar niet naar naar extra winkels.

Kom dan tussen deze keuze , wie helpt kiezen.

Double fire en wildfire dragon of transbomber en blitzbomber

Return of the Phoenix
Scream - Klasek
The Rebel 2.0

Zijn al in bestelling.

Welke andere, rauwe fluiters, kunnen echt niet ontbreken tussen deze toppers?

Return of the Phoenix
Scream - Klasek
The Rebel 2.0

Zijn al in bestelling.

Welke andere, rauwe fluiters, kunnen echt niet ontbreken tussen deze toppers?
Whistling Rainbow (als je die nog vindt)
Super Skreetch (lijkt op de Rebel 2.0, maar ach, laatste jaar mogelijk)
Valk Howling
Crazy Cyclone, niet zozeer rauw, wel leuk!

Back
Bovenaan