[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Dinsdag is een administratieve dag gepland. Het is two-man-job die ik naast mijn gewone werk en het verbouwen moet inplannen. Ik beloof niet dat het volgende week dinsdag allemaal verwerkt is, wat ik wel beloof is dat je op tijd een nieuwe orderbevestiging zult ontvangen! Echt waar het komt goed 🤝

De laatste terugbetalingen is ook handmatig werk en worden dit weekend doorgevoerd.

Groeten Jan
Dankjewel voor je snelle antwoord Jan. Zoals ik al zei, ik heb er geen haast bij en het komt allemaal goed (want dat ben ik van jullie gewend). Ik wilde gewoon even weten hoe het ervoor stond. Nogmaals bedankt voor je snelle antwoord 😉👍🏻

Zit nog steeds in dubio mbt 2 x de golden tower om te toveren tot 1 dikke compound, hopelijk slaapt Jan zondags een beetje uit 😉🤔

Je hebt toch ook de Elite Mark Overdrive & Grand Arc? En 2x Precious Gold?

Kunt natuurlijk die Overdrive & Precious Gold 2x ook verbinden.

Overdrive 110 shots vs 4x 25MM cakes Golden Tower 120 shots.

Precious Gold heb je dan 2x ipv 4x...

Ik vind het dan bij elkaar erg veel goud worden, MAAR! Je hebt sowieso geen miskoop en nu scherp geprijsd bij Jan.

De eerste vuurwerk fanaat die zegt niet kopen moet nog geboren worden dus...

Je hebt toch ook de Elite Mark Overdrive & Grand Arc? En 2x Precious Gold?

Kunt natuurlijk die Overdrive & Precious Gold 2x ook verbinden.

Overdrive 110 shots vs 4x 25MM cakes Golden Tower 120 shots.

Precious Gold heb je dan 2x ipv 4x...

Ik vind het dan bij elkaar erg veel goud worden, MAAR! Je hebt sowieso geen miskoop en nu scherp geprijsd bij Jan.

De eerste vuurwerk fanaat die zegt niet kopen moet nog geboren worden dus...
Grand arc , niet erbij gepakt maar je benoemt precies mijn dillema,veel goud zo bij elkaar.

Èn heb ook nog eens aardig wat riakeo in de collectie,dus ook wel weer veel goud en het is een hele nette prijs voor die cakeset maar kopen puur voor het kopen vindt ik ook weer zo wat 😉

Bedankt iig allemaal voor het meedenken, maar verwacht dat Jan tzt nog wel wat uit zijn hoge hoed tovert 😄 dus toch maar wat knaken achter de hand houden.

Ik vind het te veel goud in totaal als je ook nog Riakeo hebt, maar als je knutselen leuk vind denk ik dat je er wel een leuk project aan hebt.

En een extra Precious Gold bewaren voor een Augustus zomer avond na dat je een dikke steak van de BBQ weggewerkt hebt is ook niet verkeerd. :thumbsup:

Back
Bovenaan