Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Kooiproducten, ga je helaas nergens meer vinden..Iedereen was altijd lovend over de Dierencakes dus ik had er 1 gekocht en die was inderdaad goed met een grote uitwerking.
Nou kan ik helaas nergens meer vinden.
Nee ga je niet krijgen iig niet in dit landjeIk heb er in oktober nog 2 gekocht. Betekent dat dus dat ze die niet gaan uitleveren? Heb nog niks van ze gehoord.
Ik heb er in oktober nog 2 gekocht. Betekent dat dus dat ze die niet gaan uitleveren? Heb nog niks van ze gehoord.
Heeft geen nut jongen , alles met kooi word niet verkocht helaas pindakaas. Een mailtje gaat daar niks aan veranderen..Je kan ze even een mailtje sturen, kan geen kwaad.
Heeft geen nut jongen , alles met kooi word niet verkocht helaas pindakaas. Een mailtje gaat daar niks aan veranderen..
Ja dat dan weer wel baal er ook van als een stekker al die ellende in het laatste legale jaarDat zal allemaal best, maar je wil toch graag weten wat ze ervoor terug gaan geven.