Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
36x63x23cm (BxDxH)Weet iemand wat de afmetingen zijn van deze box?
Kwam een video van een recente productietest tegen.
Juist, daar gok ik ook op.Wat een achterlijk mooie bak is dit toch… maar niet voor het 00:00 uur geram. Meer voor 20:00 uur tijdens een windstil momentje om met een medeliefhebber van te genieten.
Halen maarWat een achterlijk mooie bak is dit toch… maar niet voor het 00:00 uur geram. Meer voor 20:00 uur tijdens een windstil momentje om met een medeliefhebber van te genieten.
Dat ghost effect is wel heel goed uitgewerkt he! Teeering.Kanonnen!
165,- is een koopje voor deze.. zou het wel weten als ik hem nog moest aanschaffen.Wordt zeker genieten deze! Hebben hem alleen helaas wel 2x besteld komen we net achter
Dachten dat we er maar 1 hadden maar beide besteld. Mocht iemand interesse hebben deze over te nemen voor 165
stuur even pb. Op te halen bij El Blanco Helmond op 29/12 in de ochtend. Zo niet ook prima steken we deze
2 tegelijk af of bewaren er gewoon een![]()
Tsja... Helmond of all places....165,- is een koopje voor deze.. zou het wel weten als ik hem nog moest aanschaffen.
Wordt zeker genieten deze! Hebben hem alleen helaas wel 2x besteld komen we net achter
Dachten dat we er maar 1 hadden maar beide besteld. Mocht iemand interesse hebben deze over te nemen voor 165
stuur even pb. Op te halen bij El Blanco Helmond op 29/12 in de ochtend. Zo niet ook prima steken we deze
2 tegelijk af of bewaren er gewoon een![]()
Ga jij maar eens heel hard duimen dan dat het een beetje windstil wordt tijdens de jaarwisseling dan.Wat een achterlijk mooie bak is dit toch… maar niet voor het 00:00 uur geram. Meer voor 20:00 uur tijdens een windstil momentje om met een medeliefhebber van te genieten.

Ik ben daarna richting Utrecht en daarna Rijen op 29/12 dus kan hem eventueel meenemen...Zou em graag willen over nemen maar Helmond is te ver voor me..