Artificial [Compound]

Wat een achterlijk mooie bak is dit toch… maar niet voor het 00:00 uur geram. Meer voor 20:00 uur tijdens een windstil momentje om met een medeliefhebber van te genieten.

Prachtig ding, blij dat ik hem in bestelling heb. Nu nog hopen op zo'n windstille avond de 31ste

Wordt zeker genieten deze! Hebben hem alleen helaas wel 2x besteld komen we net achter 😅
Dachten dat we er maar 1 hadden maar beide besteld. Mocht iemand interesse hebben deze over te nemen voor 165
stuur even pb. Op te halen bij El Blanco Helmond op 29/12 in de ochtend. Zo niet ook prima steken we deze
2 tegelijk af of bewaren er gewoon een 😜

Wordt zeker genieten deze! Hebben hem alleen helaas wel 2x besteld komen we net achter 😅
Dachten dat we er maar 1 hadden maar beide besteld. Mocht iemand interesse hebben deze over te nemen voor 165
stuur even pb. Op te halen bij El Blanco Helmond op 29/12 in de ochtend. Zo niet ook prima steken we deze
165,- is een koopje voor deze.. zou het wel weten als ik hem nog moest aanschaffen.

Zou em graag willen over nemen maar Helmond is te ver voor me..

Back
Bovenaan