harry janssen
VWC lid
Hier ook top stookweer, lekker fris weinig tot geen wind, maar ja geen 31 december nog hé 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb deze droom al vaak gehadHier ga ik vannacht een koortsdroom over krijgen.. Ik heb mijn vuurwerk namelijk nog helemaal niet opgehaald en dan is het ineens al oudejaarsavond..
Merkwaardig is dat dan hè!? Zit ook een gevoel bij die onbeschrijfelijk is. Heel bizar.Ik heb deze droom al vaak gehadik ben dus niet de enige haha
Ja dat is een heel naar gevoel. Beetje als de klassieker: rennen en niet vooruit komenMerkwaardig is dat dan hè!? Zit ook een gevoel bij die onbeschrijfelijk is. Heel bizar.
Met windkracht 6 hebben in iedergeval je buren meer plezier van het vuurwerkAls we voor het kaatste jaar moesten kiezwn dan zou ik altijs voor de windkracht 6 dan maar. Mist/nevel is even mooi maar na een uur stoken is het dichte mist ;,(
Hoeven ze niet eens naar buiten dit jaar kan je na gaan hoe handig dat isMet windkracht 6 hebben in iedergeval je buren meer plezier van het vuurwerk
Een heeeeeel klein beetje nevel (mist met zicht +1 kilometer) of een beetje heiigheid vind ik juist wel mooi icm met vuurwerk. Het moet uiteraard niet potdicht gaan zitten maar de wereld een beetje is mysterie gehuld geeft meer sfeer dan windkracht 6.
En daarom moest een bepaald deel van de CAT.1 collectie het even ontgelden vandaag met de kids. GenietenWeer als vandaag is gewoon echt perfect …