Danny19978
VWC lid
Haha herken dit !Deel m'n lijstje pas op 1 januari. Ik heb maar 25 kilo en dan zou je hier voor schut staan![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Haha herken dit !Deel m'n lijstje pas op 1 januari. Ik heb maar 25 kilo en dan zou je hier voor schut staan![]()
De meeste hier hebben ook iets van 25 kilo,maar dat is dan kleiSkredhead zei:
Deel m'n lijstje pas op 1 januari. Ik heb maar 25 kilo en dan zou je hier voor schut staan![]()

Ook aan de Pro Xplosion compounds gegaan zie ikLaatste spul, nu echt wel klaar:
De meeste hier hebben ook iets van 25 kilo,maar dat is dan klei
Weinig verschil opzich dus
Ook aan de Pro Xplosion compounds gegaan zie ik
Ben benieuwd of ze de verwachtingen waarmaken.
Ja ik ben heel benieuwd naar dat Pro Xplosion. De verkoper zei iig dat het top spul was hahaDe meeste hier hebben ook iets van 25 kilo,maar dat is dan klei
Weinig verschil opzich dus
Nog 1 maand en 1 dag te gaan,is zien hoelang je dat volhoudIk koop niks meer!
Denk dat ik echt klaar ben, denk niet dat er nog een goeie aanbieding komt. (blackfriday viel gelukkig tegen)Nog 1 maand en 1 dag te gaan,is zien hoelang je dat volhoud![]()
Denk dat ik echt klaar ben, denk niet dat er nog een goeie aanbieding komt. (blackfriday viel gelukkig tegen)
En ik kan het thuis echt niet meer verkopen gewoon![]()
Verhuren is altijd nog een optieik kan het thuis echt niet meer verkopen gewoon![]()

Wat is de kans op goeie aanbiedingen in december? Ik hou vol!Maatje, 30 dagen is nog heel lang he
4x Crackle king en wat kooi producten terugbetaalt gekregen, dus heb het even opnieuw gespendeerd. (Ik hield volgens mij niemand voor de gek dat ik mijn geld wou besparen)Laatste toevoeging serieus... Nu is het klaar want ik heb het punt bereikt waarbij ik naar mijn lijstje kijk en denk "pfoe dit moet ik allemaal alleen afsteken". Sterker nog, ik zou wel een paar dingen die besteld zijn in januari-maart willen wegstrepen als dat kon om wat geld te besparen...
2x quatro bombardo - magnum
Big color orcs - Lesli
Ex machina - lesli
Shining paradise - magnum
E-pulz - lesli
Secret salute LTD - rubro
100 shots show box - Cafferata
Atlantis lion - rubro
Galacticos - Rubro

Niet bepaald,na het aangeven van dat nep voornemen hier op dit forum werd half NL gewaarschuwd voor een onbekend snel "vliegend" object.(Ik hield volgens mij niemand voor de gek dat ik mijn geld wou besparen)
Allereerst is de TB 144 shots 25 mm. Maar alsnog een rammer die het al vele jaren goed doet.Zijn er nog echte 100 shots 30mm rammers die mooi zijn per 2 of 3 te schieten? Four seasons, Super Flowers en Transbomber zat ik aan te denken. Waar Four seasons elk jaar goed presteert, alleen weet ik nu niet of alles zonder kooi is en de kwaliteit dus een stuk minder?
Iemand advies of aanraders?