[FREAKACTIE 2025] Vuurwerk Pap

Helaas zo goed als uitverkocht, we gaan nog even kijken volgende week wat erbij kan komen! Blijkbaar is er dit jaar een soort -veel schoten- run, want ook de andere 400 en 800 shots zijn al bijna uitverkocht...

We kunnen het hebben hoor! We kunnen tenslotte nooit heel Nederland met 1 winkel van vuurwerk voorzien. Dus hoe leuk we het ook vinden dat veel mensen ons weten te vinden, we zijn ook realistisch dat mensen ook elders shoppen :)

Maar iets minder overtuigend was niet erg geweest in dit geval :bonk:. De DM functie is een hele goede tip voor deze persoonlijke adviezen :)

We kunnen het hebben hoor! We kunnen tenslotte nooit heel Nederland met 1 winkel van vuurwerk voorzien. Dus hoe leuk we het ook vinden dat veel mensen ons weten te vinden, we zijn ook realistisch dat mensen ook elders shoppen :)

Maar iets minder overtuigend was niet erg geweest in dit geval :bonk:. De DM functie is een hele goede tip voor deze persoonlijke adviezen :)
Ja, dat was gewoon even niet sjiek perse, ga ik niet omheen draaien. Maar ik had inderdaad het idee 'ze rammen de boxen er toch wel doorheen en hij zoekt echt een aanbieding, dus even elkaar helpen'. Zal inderdaad voortaan even de DM toepassen ;)

Dat zal bij een paar consumenten wel weer een paar ruggengraatjes gaan kosten denk ik 😂
Ik lees de uitspraken dagelijks hier:
Nee ik koop niks meer nu,het is klaar.
A.s. Maandag,knak,daar gaat de volharding en belofte,over niks meer kopen :p

Klopt wat hier boven staat, maar ook voor de Cyber mensen op het forum nog even een extra leuk aanbieding!

1. Nostalgie! Een super meter CAT2 voor 19,99 met code: VWC2025

1775-super-meter-broekhoff-vuurwerk-5f6d.png

2. Crystal Tropic voor 25,- met code: VWC2025

5213-crystal-tropic-manga-fireworks-vuurwerk-6515.png

Back
Bovenaan