Giygas
VWC lid
Jij vindt Fountain Orchestras in t Noorden??Zeker!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Jij vindt Fountain Orchestras in t Noorden??Zeker!
Kwam de Ground Impact voor 14,- vandaag nog tegen dus hij is nog wel te koop in NL.. Wel iets duurder dan de MILF momenteel aangezien de meeste shops er 2 leveren voor 20 euro.Het is doodzonde dat ze de oude Ground Impact zo verne*kt hebben met de MILF. Oude was zoveel beter!
Is dit 1 Glitterstorm of zijn het 3 verschillende?Ik heb volgens mij de glitterstorm nog niet voorbij zien komen hier, erg gaaf ding lijkt me.
Kuiper Koekange heeft deze fontein nu ook opgenomen in het assortiment en hij is op voorraad.....Jij vindt Fountain Orchestras in t Noorden??
ja, de snow crystal van cafferata en de firestorm vulcans van RubroYes gelukt. Probeer een beetje te zoeken naar shops met leuke fonteinen op mijn route.
Jij nog wat gekocht?
Het zou 1 en dezelfde zijn.Is dit 1 Glitterstorm of zijn het 3 verschillende?
Ja klopt, niet genoemd deze. Maar heb ook het idee dat er weinig mensen bij China Red komen dit jaar... althans minder dan vorig jaar hier van dit forum.Ik heb volgens mij de glitterstorm nog niet voorbij zien komen hier, erg gaaf ding lijkt me.
ja, de snow crystal van cafferata en de firestorm vulcans van Rubro

Hahaha zag dat je eerder al op zoek was naar fonteinen. Die heb je wel genoeg ja nu. Lekkere variatie ook.Ja klopt, niet genoemd deze. Maar heb ook het idee dat er weinig mensen bij China Red komen dit jaar... althans minder dan vorig jaar hier van dit forum.
Die Firestorm Vulcans had ik vorig jaar maar vielen wel tegen.. ik laat ze dit jaar staan.
Ik heb zelf nog Van der Nat fontein toegevoegd, wisselende verhalen las ik maar zelf nooit eerder gehad dus een keer testen. En ook nog Krakatau, The Piano Man, Ground Impact en de vuurwerktoppers fonteinen met Black Friday: Snow Crystal, Crackling Schlag, Tanz Im Feuer, Dancing Fountain & Fountain Orchestra.
Heb nu wel alle fonteinen die ik wil hebben![]()
Laatst die GBV Fountrain gezien en vind dat qua design wel een top ding, wel wat eentonig dat zwart. Heb je die al eens bekeken? Wellicht leuk voor erbij in de collectie, alhoewel je al genoeg fonteinen hebt.![]()
.Met Piano Man zit je goed ouwe reus.Ja klopt, niet genoemd deze. Maar heb ook het idee dat er weinig mensen bij China Red komen dit jaar... althans minder dan vorig jaar hier van dit forum.
Die Firestorm Vulcans had ik vorig jaar maar vielen wel tegen.. ik laat ze dit jaar staan.
Ik heb zelf nog Van der Nat fontein toegevoegd, wisselende verhalen las ik maar zelf nooit eerder gehad dus een keer testen. En ook nog Krakatau, The Piano Man, Ground Impact en de vuurwerktoppers fonteinen met Black Friday: Snow Crystal, Crackling Schlag, Tanz Im Feuer, Dancing Fountain & Fountain Orchestra.
geloof er niks van, weet je het zeker??Ja klopt, niet genoemd deze. Maar heb ook het idee dat er weinig mensen bij China Red komen dit jaar... althans minder dan vorig jaar hier van dit forum.
Meen je??Het zou 1 en dezelfde zijn.
Deze heb ik toevallig gisteren een paar pakjes besteld.
Beetje het einde van de Orchesta en de Taki.
Vet effect wat mij betreft
Begrijpelijk, niet besteld. Met de losse verkoop meenemen. Om voor 1 fontein een bestelling te doen… dan zit je weer vast aan een dag en tijd.Ja gezien! Leuk ding inderdaad maar die laat ik staan.. genoeg is genoeg.
Jij wel gekocht?