Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Goed bezig! Die Pleiadas vond ik wel een gaaf ding bij de demo!Hebben jullie de nieuwe producten al gespot die wij hebben geplaatst in samenwerking met Langenberg?
Zal zeggen, inslaan!Goed bezig! Die Pleiadas vond ik wel een gaaf ding bij de demo!
Weet je toevallig of die dingen een reservelont hebben?Zal zeggen, inslaan!
Had voor een seconde even de hoop op el gatoHebben jullie de nieuwe producten al gespot die wij hebben geplaatst in samenwerking met Langenberg?
Dus ingeslagen!Weet je toevallig of die dingen een reservelont hebben?
Mooie actie, helaas al weer voorbij? Zie hem nu voor 80
Mooie actie, helaas al weer voorbij? Zie hem nu voor 80

Hij lult teveelDat klopt, beperkte voorraad en om 20:00uur op het kanaal van Ruben Koet (YT) word er een nieuwe actie aangemaakt![]()
Wou graag een bestelling plaatsen met deze actie, maar helaas zitten de meeste afhaalmomenten al vol op de 29e in de avond.
30% KORTING!!!!
HOE? SIMPEL!
CODE: KOET10 en pak nog eens 10% extra op de al 20% die er momenteel is.
anders een van mijn bestelling van de 29e naar mijn slot op de 30e weet niet of dat helptStuur me ff bericht met gewenst tijdstip, regel ik dat voor je.

Gap kon je deze actie niet begin van het jaar flikken. Kon ik winterswijk combineren met vwpd. Echt super nice wat jullie voor de freaks doen![]()

anders een van mijn bestelling van de 29e naar mijn slot op de 30e weet niet of dat helpt![]()

Kan nog steeds, ga zelf ook naar Perdoos vanuit Winterswijk![]()
Daar voor ga ik nog naar kanjer en daarna naar vathorst. Kom echt niet uit anders was ik zeker langs gekomen
Al laat ik Kanjer en Vathorst door vrienden aanrijden.