Valk Vuurwerk Nijverdal

Heb 2 weken terug bij Valk Nijverdal ook nog een kleine bestelling geplaatst via de webshop omdat het mogelijk de laatste keer is voor het vuurwerkverbod .

Hier begon het "freakshoppen" voor mij destijds toen Vuurwerkperdoos nog naast de winkel in Nijverdal zat, mooie tijden waren dat:thumbsup:

Het freakshoppen begon voor mij in 2013 met een bestelling van 1 karton Wolff Big 19 ( welke per 12 in een loeizwaar karton zaten met kooi ) waarna de jaren erna mijn bestellingen steeds groter werden bij Vuurwerkperdoos, wat een geweldige sfeer was dat altijd met het ophalen van de bestellingen op de verkoopdagen daar .

Uiteraard hoop ik dat ik volgend jaar gewoon weer kan bestellen hier, maar omdat het mogelijke vuurwerkverbod dichterbij is dan ooit wil ik dit jaar nog 1 keer mijn bestelling hier ophalen puur voor de sfeer en goede service bij deze winkel :)

@subarufreak is er al meer bekend over de Crackle King? Iedereen die hem besteld heeft krijgt hem gewoon? Zou jammer zijn als er tijdens de afhaaldagen ineens een vervanger staat waar je niet blij mee bent.

Zie huisman topic Dat artikel komt niet binnen valk het zelfde zijn Importeur heeft het niet verscheept
Dat is niet zo zwart / wit… er zijn immers verschillende batches in omloop (geweest), inclusief niet afgekeurde varianten. Ik neem gemakshalve aan dat kopers geïnformeerd worden over het eventuele wegvallen van bestelde artikelen.

Even wat hulp gevraagd: Valk import 6x 19sh 30mm vs Rubro buurt assortiment 6x19sh 30mm.
Welke is het beste? of is het een omlabeling van elkaar?
dank voor de hulp alvast.

Back
Bovenaan