Nieuw vuurwerkboek van DavidH voor de liefhebbers!

Vanuit de nachtdienst open ik mijn brievenbus en kom ik een witte enveloppe tegen. Wat een verrassing dit boek. Net even snel doorgebladerd en plaatjes bekeken. Dit boek bewaar ik voor de kille januari maand om te lezen, als er een algeheel vuurwerkverbod van kracht is. Maar of ik het zo lang vol kan houden om niet te gaan lezen is waarschijnlijk een moeilijke opgave aankomende weken, aangezien ik heel veel producten en labels herken vanuit mijn jeugdjaren.
David, bedankt. Je boek komt naast die van Roel (Kruitkoorts en Oliebollengriep) te staan, hier in de boekenkast. 😉👍🏻

Mooi boek David..
Ga er vanaf vandaag lekker in neuzen.

Gezien de comments op mijn Facebook filmpje is er nog vraag naar. Misschien nog een 2e druk overwegen in de toekomst? 😁

Aan iedereen die dit boek nog zou willen bestellen, stuur even een mail naar [email protected]. Bij genoeg belangstelling kan ik een tweede druk overwegen en kan ik jullie per mail op de hoogte houden.

Mooi boek David..
Ga er vanaf vandaag lekker in neuzen.

Gezien de comments op mijn Facebook filmpje is er nog vraag naar. Misschien nog een 2e druk overwegen in de toekomst? 😁

heb al wat gepost bij je filmpje...

Back
Bovenaan