[Freakactie 2025] Donadoni Vuurwerk - de Meern - Utrecht

Ben er wel ff mee bezig geweest, zitten ook wat Riakeo producten bij. Komt wel goed. Had liever de producten gehad die besteld waren maar is niet anders wat voor ons allemaal vervelend is.
Weet alleen niet of de wijzigingen goed zijn doorgekomen. Hoor ik wel.
Snap je gevoel helemaal, had 3x Tycoon besteld, man man wat had ik die graag opgehaald🥲

Goedemiddag allen,

Ongeveer 35% is gerealiseerd en/of van een antwoord voorzien. We gaan volgende week weer verder maar het is echt mega veel werk! Met 2 man zijn we nu 6 uur verder dus het valt echt tegen.

Volgende week gaan we weer verder en we houden jullie op de hoogte.

Dank voor jullie geduld.

Groeten, Jan

Extra update: ik ga jullie zo veel mogelijk eerst een reply geven zodat je weet waar je aan toe bent en daarna alles administratief verwerken. We werkten nu een order volledig af van a-z en dan door naar de volgende. Normaal heeft iedereen woensdag reactie van op de mail 🤝

Laatst bewerkt:
Hier ook zo juist het geld terug gestort gekregen, had maar één artikel.

Helaas maakt dat het dan wel ineens 'echt' en toch alsnog een vervelend iets om te moeten accepteren.

Complimenten voor de snelle afhandeling Donadoni & Jan.

Het betreurd me om te zeggen dat ik jullie wellicht nooit zal meemaken als Freak winkel zijnde.
De stemming bij mij is somber wat dat betreft, ook als ik zie hoe actief & geliefd jullie op het forum zijn.

Mocht er volgend jaar toch geen verbod komen dan probeer ik het zeker nog een keer maar voor nu is dit wat het is.

Evengoed wens ik jullie een super uit einde toe en succes de rest van het seizoen. :thumbsup:

Ik heb nog geen reactie gehad op mijn ruil voorstel.. wat als straks de voorgestelde doos niet meer voorradig is? Overgeleverd aan de volgorde van verwerking?

Grand dessert heeft duidelijk gemeld aankomende zaterdag verder te gaan met de orders om te zetten en af te werken voor vervangende bonnen gaat best goed komen denk ik
meen zelfs uiterlijk woensdag gelezen te hebben ,maar komt altijd goed ,heb je misschien de juggernaut op je lijstje staan ? (aangezien deze vd site af is )

Goedemiddag allen,

Ongeveer 35% is gerealiseerd en/of van een antwoord voorzien. We gaan volgende week weer verder maar het is echt mega veel werk! Met 2 man zijn we nu 6 uur verder dus het valt echt tegen.

Volgende week gaan we weer verder en we houden jullie op de hoogte.

Dank voor jullie geduld.

Groeten, Jan

Extra update: ik ga jullie zo veel mogelijk eerst een reply geven zodat je weet waar je aan toe bent en daarna alles administratief verwerken. We werkten nu een order volledig af van a-z en dan door naar de volgende. Normaal heeft iedereen woensdag reactie van op de mail 🤝

Back
Bovenaan