rvabuilder75
VWC lid
herken dit. Zat dit ook vannacht te lezen en meteen woedend...het is gewoon duidelijk dat ze middels manipulatie en framing dit verbod er gewoon heel slinks hebben doorgedrukt, ik walg ervan.Ik merk dat ik nog erg in de ontkenningsfase zit, probeer me af te sluiten van al die linkse propaganda en de 'overwinningsspeech' rondom het aankomende verbod. Dat afsluiten lukt redelijk.
Jammergenoeg wordt die kleine van ons nog wel eens wakker in de nacht en dan check ik toch even het nieuws, beter niet kunnen doen..dit bericht voorbij zien komen en toen toch echt een uur wakker gelegen, zo'n nachtelijk frustratie piekermoment.
Walgelijk, schandalig en een totaal gebrek aan realiteitsbesef. 'Wat activisten hiervan kunnen leren'...jazeker, ga het ook nog eens stimuleren, dit soort strategische haatcampagnes, ben er maar trots op daar aan de linkerkant. Plak jezelf vast aan het beton, klaag als er een plantenspuit gebruikt wordt om je weg te jagen en eis gevulde koeken en warme vegan linksdraaiende chocomelk ter compensatie voor de kou die je hebt geleden.
Ondertussen rijden hier de 13 jarigen in de avond op de fatbikes door de straat, vernielen, bedreigen en mishandelen. Spreken een half woord Nederlands, zijn ontevreden op alles wat Nederland hen biedt, 'claimen parken en parkeerplaatsen als hun territorium' maar houden wel hun hand omhoog om te profiteren.
En dan wordt er gesproken over wat aanloopproblemen rondom integratie, een extra buurthuis wat knuffelberen en vooral heel veel begrip zal vast helpen.
Gefeliciteerd met deze geweldige marketingcampagne, beweeg maar mee en verkoop je ziel aan de treurigheid van het populisme en maak zo weer een stukje cultureel erfgoed kapot.
oud en nieuw is een hele belangrijke dag voor mij , als sinds ik 7 ben. Ik vier dat elk jaar heel intens en ik geniet daar ook heel intens van. Ik voel me op geen enkele manier verantwoordelijk voor wat derden in grote steden uitvreten en mijn ervaring met vuurwerk is er een van gezelligheid, plezier en saamhorigheid. Ze hebben sinterklaas al de nek omgedraaid, next stop kerstmis en dan is de hele december feestmaand om zeep geholpen.