n4ck
VWC lid
En breda vw communiceerde dat zelf zo alleen de "getroffen" klanten...Heb geen van de producten besteld die op de lijst stonden maar wel een mail gekregen.
Maar.goed ergens niet.goed gegaan dus
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
En breda vw communiceerde dat zelf zo alleen de "getroffen" klanten...Heb geen van de producten besteld die op de lijst stonden maar wel een mail gekregen.
AlstuDan ben ik al helemaal benieuwd om welke artikelen het gaat.
Angels is echt een prima set hoor! Klapt er goed op los…Hele lijst met goede vervangers alleen het buurt assortiment voor de Angels vind ik persoonlijk een downgrade qua uitwerking en kosten, of ben ik deze ochtend te zuur? Even hele order annuleren hiervoor is ook weer een gedoe omdat het niet kan in het systeem.
Ziet er goed uit hoor, waardige vervangers! Niks te klagen zo te zien..Alstu
Ja hoor hebben ze prima opgelost zo breda vwZiet er goed uit hoor, waardige vervangers! Niks te klagen zo te zien..
Ja echt he, maar netjes van bredaJeetje wat een lijst. Zal een hoop werk zijn geweest om de vervangers te regelen.
Het tweede is het blijkbaar niet gewordenKan hier twee dingen betekenen.
Geen aanpassing of vervallen in oude gewoontes om niet te communiceren.
Namelijk zelf ook nog geen mail gehad.

Dan heb je hem op de valreep net binnen, staan nu nieuwe dingen in de aanbiedingToch nog maar een crazy cyclone besteld voor 58 euro. Echt een mooie prijs eind november.![]()
Heb deze al regelmatig in het mandje gehad en dan toch weer eruit... twijfelToch nog maar een crazy cyclone besteld voor 58 euro. Echt een mooie prijs eind november.![]()
Idem.. Kan mij niet overtuigen..Heb deze al regelmatig in het mandje gehad en dan toch weer eruit... twijfel