Koop jij de laatste verkoopdag nog iets extra´s in ?

Is tegenwoordig bijgedraaid naar 50% tijdens happy hour..zit altijd nog genoeg leuks tussen. Maarja is wel Den Helder, weet niet waar je woont?
Alkmaar is niet de wereld maar toch weer even 45 min rijden, ieder geval bedankt 😁

Vorig jaar een Sirius en Blizz meegepakt, was een tegenvaller gezien het omgelabelde cakes uit een ander setje betrof en niet de cakes van eerdere jaren. Dit jaar m'n kinderen mee op het laatste ritje, laatste budget is voor hen om wat van te kiezen.

Zoals elk jaar ligt dat echt aan de weersverwachting.
Word het weer wind en of regen,koop ik niks extra.
Bij mooi weer sowieso extra.

Elk jaar trap ik er toch weer in. Dit jaar me echt voorgenomen niks meer last minute te kopen ivm de hoge prijzen.
Vorige jaar op 27 december nog de blitzbomber voor de hoofdprijs besteld.

een jaar of 20 geleden moest je elke verkoopdag langs gaan omdat je vuurwerk alweer op was. Nu koop ik soms nog wat klein spul erbij op de verkoop dagen. Een doosje bijzondere fonteinen die je nog niet ontdekt had of grondbloemen die het net wat beter doen. 😄

• Like
Waarderingen: ATF

Is tegenwoordig bijgedraaid naar 50% tijdens happy hour..zit altijd nog genoeg leuks tussen. Maarja is wel Den Helder, weet niet waar je woont?
Hoge prijzen nu op webshop. Dacht kijk even voor de gein. Snap wel dat ze dan nog even kunnen stunten 😅

De laatste verkoopdag is het de laatste voorbereidingen treffen thuis,zorgen dat ik optijd op de locatie kom waar O&N gevierd word en dus niks meer bijhalen.
Beter voor de portemonnee ook trouwens,anders weet ik wel wat er gebeurt ,u bent de zwakste schakel :bye:

Back
Bovenaan