robertrebor
VWC lid
Dank! Insteek precies wat ik zocht. Dit geeft al een goede richting. Nu is Leiderdorp even verder dan ik dacht, even kijken of ik dit kan omzetten naar lokalere winkels.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Onderstaande compoundjes bij mijn bestelling zitten. Zitten hier nog 00:00 waardige compounds tussen?
Heb wellicht om 00:00 wat minder dikke beukers maar zou het ook zonde vinden als onderstaande weg valt terwijl je er in de vooravond wel van geniet..
Forza 6
Skyward
Fuego Del Mar
Gracefulness
Centurion 100 shot
Colorblind
Forza 6 is sowieso een rambak. Gracefulness en Colorblind lijken mij ook wel mee te kunnen. Centurion is een rammertje maar zou ik wel voor 0.00 doen als het nog wat rustiger is. Skyward en Fuego Del Mar ken ik niet dus daar kan ik geen uitspraak over doen.Onderstaande compoundjes bij mijn bestelling zitten. Zitten hier nog 00:00 waardige compounds tussen?
Heb wellicht om 00:00 wat minder dikke beukers maar zou het ook zonde vinden als onderstaande weg valt terwijl je er in de vooravond wel van geniet..
Forza 6
Skyward
Fuego Del Mar
Gracefulness
Centurion 100 shot
Colorblind
Onderstaande compoundjes bij mijn bestelling zitten. Zitten hier nog 00:00 waardige compounds tussen?
Forza 6
Skyward
Fuego Del Mar
Gracefulness
Centurion 100 shot
Colorblind
zou iemand mij 2 compounds voor het liefst onder of precies 200 euro kunnen aanraden van broekhoff/pangu/evolution/gbv weco/aantal van magnum? (Voornamelijk i like legal lijn)
Proud mary en apache/ double defencezou iemand mij 2 compounds voor het liefst onder of precies 200 euro kunnen aanraden van broekhoff/pangu/evolution/gbv weco/aantal van magnum? (Voornamelijk i like legal lijn)
Ik volg het niet helemaalProud mary en apache/ double defence
108 mixed caliber exclusive funkytown
komt allemaal ongv in de buurt van 200 a 250. maar de prijzen liggen nu ook wat hoger
Forza 6 en skyward.Onderstaande compoundjes bij mijn bestelling zitten. Zitten hier nog 00:00 waardige compounds tussen?
Forza 6
Skyward
Fuego Del Mar
Gracefulness
Centurion 100 shot
Colorblind
-proud maryIk volg het niet helemaal
-cairo cracklingKan iemand me ook wat cakes van diezelfde merken aanraden voor ongeveer 250 euro?
Dat is toch samen meer als 200?-proud mary
-apache
-double defence
-108 mixed caliber
-funkytown
Supercell en amazing 5 lijken toch erg veel op elkaar qua effecten? Helaas geen Caïro voor mij, die verkoopt niemand in de omgeving. Net zoals Sirius & the blizz.-cairo crackling
-supercell
-warlord (omlabeling supercell, dus zelfde)
-sirius & the blizz (is een setje van 2st.)
-amazing 5 (set 5st.)
Zelf geen fan van gbv/evo/pangu
Evo & pangu waren jaren geleden top, zullen vast paar goede cakes nog tussen zitten maar is over het algemeen minder geworden. Is onderdeel van GBV
Klopt, je hoeft ze ook niet allemaal te kopenDat is toch samen meer als 200?
Ultimate cry misschien nog ergens? Is van broekhoff en omlabeling van de cairo crackling.Supercell en amazing 5 lijken toch erg veel op elkaar qua effecten? Helaas geen Caïro voor mij, die verkoopt niemand in de omgeving. Net zoals Sirius & the blizz.
Nee ook niet, die is niet meer in het assortiment van mijn dealer. En ultimate city trip ook niet. ( die heeft er ook nooit in gezeten, de ultimate chry wel. Vorig jaar nog gehad.)Ultimate cry misschien nog ergens? Is van broekhoff en omlabeling van de cairo crackling.
Ultimate city trip misschien nog ergens zijn 5 of 6 losse cakes maar heul dik.
Welke winkel(s) zit er bij je in de buurt dan kan ik ff meekijkenah zo, dank u zeer!