Shatterstorm *Nieuw 2025*

Pyro_024

VWC lid
Artikelnummer: HQN130S
Artikelnaam: Shatterstorm
Bruto Gewicht: Info volgt
Netto Kruitgewicht: 1928 gram
Aantal Schoten: 130 schoten
Effectomschrijving: Bij de Shatterstorm draait dalles om pure energie. Die vind je terug in de geniale mix van effecten zoals moving stars, diverse neoneffecten en een finale van silver crackling willow met ultra fast crackling. Een compound die de straat laat stormen.
Tube diameter: 20 & 25 & 30 mm
Kartoninhoud: Info volgt
Tijdsduur: 65 seconden
Stijghoogte: 30 meter
Adviesprijs: € 224,99,-
68602e2dc679c_700x700.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Krijg deze ter vervanging aangeboden, ben nog niet geheel overtuigd. Deze Shatterstorm of Infinity Culture of Proud Mary of 400 Shots Total Display

Het effect op 00:55 vind ik echt geweldig en nooit eerder gezien, het is een soort felle Ghost.. bijna photoflash. Iemand ooit eerder gezien? Mooie box!

Het effect op 00:55 vind ik echt geweldig en nooit eerder gezien, het is een soort felle Ghost.. bijna photoflash. Iemand ooit eerder gezien? Mooie box!

Viel mij ook meteen op! Doet me ook denken aan photoflash. Ik zat echter in het dubio welke boxen van deze lijn te nemen. Heb de Shatterstorm toch laten liggen. Maar dat was één van de effecten waar ik wel heel benieuwd naar was samen met de Swinming Commets.

Hier hetzelfde! Prijs is vrij fors dus laat hem denk ik toch staan.. maar hoop hem te zien op een demo. Als er een cake is met dit effect.. ik houd me aanbevolen.

Viel mij ook meteen op! Doet me ook denken aan photoflash. Ik zat echter in het dubio welke boxen van deze lijn te nemen. Heb de Shatterstorm toch laten liggen. Maar dat was één van de effecten waar ik wel heel benieuwd naar was samen met de Swinming Commets.
Ben wel benieuwd welke jij dan nu wel hebt genomen?

Hier hetzelfde! Prijs is vrij fors dus laat hem denk ik toch staan.. maar hoop hem te zien op een demo. Als er een cake is met dit effect.. ik houd me aanbevolen.
Lesli had, volgens mij in Duitsland, begin dit jaar een cake aangekondigd staan die iets heette als Photoflash, of iets van die strekking, maar ik kon hem een maand of 2 geleden niet meer terugvinden... Zaten wel aparte flash effecten in. Wie hem vindt, mag het zeggen

Ben wel benieuwd welke jij dan nu wel hebt genomen?

Pyroclasm en Radiant Detonation had ik al in bestelling. Ik twijfelde om de Shatterstorm er ook bij te nemen, puur voor de swimming comets en het photoflash effect. Maar toen ik de Last Dance van VuurwerkPap tegenkwam, heb ik uiteindelijk daarvoor gekozen... met het idee dat ik mijn geld liever besteed aan één en al 30mm effecten. Daar is overigens ook een 1.3G variant van, net als van de rest.

Nu hoor ik je al zeggen "Lekker blok als het in de buurt is", maar nee... het is 1 uur en 10min rijden in één richting. Maar dat vind een vw-freak niet erg ;-)

Laatst bewerkt:

Over speciale effecten gesproken... als ik het goed zie zit er in "The Last Dance" box van vuurwerkPap het tourbillon/farfalle effect. Iets wat ze bij het oude Evolution lang geprobeerd hadden, maar nooit echt goed uitgevoerd gelukt was.

Over speciale effecten gesproken... als ik het goed zie zit er in "The Last Dance" box van vuurwerkPap het tourbillon/farfalle effect. Iets wat ze bij het oude Evolution lang geprobeerd hadden, maar nooit echt goed uitgevoerd gelukt was.
Ik denk niet dat je dat echt als Farfalle/Tourbillon kan zien. Weet vrij zeker dat ik het bij een Riakeo bak wel een keer voorbij heb zien komen.

Back
Bovenaan