Blaze Torrent *Nieuw 2025*

Pyro_024

VWC lid
Artikelnummer: HQN222S
Artikelnaam: Blaze Torrent
Bruto Gewicht: Info volgt
Netto Kruitgewicht: 3754 gram
Aantal Schoten: 222 schoten
Effectomschrijving: Een podium plaats in ons assortiment is voor deze zeker weggelegd. Met 222 schoten en 4kg kruit is dit een compound die de buren jaloers maakt. Met 222 schoten en 4kg kruit is dit een compound die de buren jaloers maakt. Je vindt een legioen aan vuurwerkeffecten van de hoogste kwaliteit! Te veel om hier op te noemen. Laat je verwonderen!
Tube diameter: 25 & 30 mm
Kartoninhoud: Info volgt
Tijdsduur: 125 seconden
Stijghoogte: 30 meter
Adviesprijs: € 399,99,-
68602f683b3fc_700x700.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Poeh twijfel over deze, hele mooie box.. alleen is voor mijn gevoel de volgorde qua effecten niet helemaal logisch. Hebben andere dit ook?

Poeh twijfel over deze, hele mooie box.. alleen is voor mijn gevoel de volgorde qua effecten niet helemaal logisch. Hebben andere dit ook?
Dat heb ik ook ja... Beetje aparte compound.

Ik heb zelf meer met de andere bakken zoals Pyroclasm, Radiant Detonation, Inferno Burst en Shatterstorm etc. De Dynamite en Nitro spreken mij ook aan.

Laatst bewerkt:
Dat heb ik ook ja... Beetje aparte compound.

Ik heb zelf meer met de andere bakken zoals Pyroclasm, Radiant Detonation, Inferno Burst en Shatterstorm etc. De de Dynamite en Nitro spreken mij ook aan.
Ja precies dat, wellicht dan toch beter om naar 2 losse compounds te gaan ipv 1 grote.

Dat heb ik dus ook. En ik vind 'm ook wat traag ogen met de andere (kneiterdikke) boxen uit deze lijn, zoals de Blast Fury en de Inferno Burst.

Verder ziet deze lijn er echt gruwelijk uit op de productiefilmpjes. Denk dat hij in de straat nog wel iets gaat tegenvallen, omdat het vermoedelijk best wat zal afwijken met deze video's.

Zoals op het china filmpje is het wel een beste box, dus zal wel met een korreltje zout genomen moeten worden.

Desalniettemin toch een beetje fomo...

Genoeg filmpjes van andere producten uit deze lijn te vinden. Weliswaar 1.3 maar indrukwekkend. Ik durf de gok wel te nemen met deze lijn

Het blijft een gok, ik snap niet zo goed waarom mensen het nu wel durven. Als er een sample wordt geschoten is iedereen in rep en roer, maar als er 1.3 geschoten wordt dan is het ach, het zal wel in de buurt komen.....

Back
Bovenaan