Huboxlvuurwerk
VWC lid
zou ook https://vuurwerkwinkelheerenveen.nl/ even negeren , zelfde contactgegevens
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
als mensen daar in trappen zijn ze echt heel dom...... knalvuurwerk en nederland hahahaha is verbodenzou ook https://vuurwerkwinkelheerenveen.nl/ even negeren , zelfde contactgegevens

Fijn dat ze ook een pagina hebben met al hun websites.als mensen daar in trappen zijn ze echt heel dom...... knalvuurwerk en nederland hahahaha is verboden![]()
Dus die dating site is nepFijn dat ze ook een pagina hebben met al hun websites.
Van rijschool,speelgoedshops tot Dating...
Zijn er maar een paar honderd.
https://vuurwerkwinkelheerenveen.nl/links/
Probeer het eens uitDus die dating site is nep![]()
weg extra budget.... man man man hahahaaProbeer het eens uit![]()
Dus die dating site is nep![]()

Het antwoord hierop staat hiervoor ergens in het topic.Kun je veilig bestellen via vuurwerkduitsland.com, las dat .eu oplichters zijn maar .com wel oke is? Kranenburg is om de hoek, zou een top optie zijn! Iemand ervaring mee?
.com is te vertrouwenKun je veilig bestellen via vuurwerkduitsland.com, las dat .eu oplichters zijn maar .com wel oke is? Kranenburg is om de hoek, zou een top optie zijn! Iemand ervaring mee?
Dank!.com is te vertrouwen
Dus je gaat mensen vragen om te bestellen en aangifte te doen? Ik denk niet dat hier markt voor is! Wie wil er nou geld door de gootsteen gooien?Ik heb een idee. Als we nou met z’n allen iets bestellen en dan gewoon aangifte doen? Ja ja ook ik ben er ingetrapt voor 194,99. Mijn idee is met z’n alle aangifte doen in NL en DE. Een paar aangiftes en justitie pakt die breed op.. omdat Je altijd een digitale vingerafdruk achter laat, zal dit een makkelijk iets zien. Helaas sta je alleen niet zo sterk. Als hij veroordeeld wordt voor oplichting, kunnen toekomstige slachtoffer sneller geholpen worden. Wie doet er mee?
Bestelde site; vuurwerkduitsland.eu wordt de bestraling gedaan aan BWS fireworks
Sorry ik pasIk heb een idee. Als we nou met z’n allen iets bestellen en dan gewoon aangifte doen? Ja ja ook ik ben er ingetrapt voor 194,99. Mijn idee is met z’n alle aangifte doen in NL en DE. Een paar aangiftes en justitie pakt die breed op.. omdat Je altijd een digitale vingerafdruk achter laat, zal dit een makkelijk iets zien. Helaas sta je alleen niet zo sterk. Als hij veroordeeld wordt voor oplichting, kunnen toekomstige slachtoffer sneller geholpen worden. Wie doet er mee?
Bestelde site; vuurwerkduitsland.eu wordt de bestraling gedaan aan BWS fireworks
Je bestelt iets, voor een ongeloofwaardige prijs, wat uiteindelijk gewoon niet bestaat en dus nooit geleverd wordt.Maar wat is nu de simpele truuk? Ik bestel, ik betaal, maar de winkel bestaat niet als ik het kom afhalen?!
Mijn god, hoeveel gedupeerden zouden er dan al niet zijn?!
ik denk genoeg mensen die erin getrapt zijn helaas.....Maar wat is nu de simpele truuk? Ik bestel, ik betaal, maar de winkel bestaat niet als ik het kom afhalen?!
Mijn god, hoeveel gedupeerden zouden er dan al niet zijn?!
Andere gedupeerden vinden en samen aangifte doen is prima. Mensen vragen medegedupeerde te worden is wat anders en doet de wenkbrouwen rijzen.ik heb aangifte gedaan Nederland en Duitsland. Verder wordt de betaling verwerkt door Mollie payments. Ook hun heb ik benaderd. Maar sta best alleen en 200 afgerond is geen wereld bedrag. Hierdoor val ik nu ook beetje tussen wal en schip. Hoopte hier vooral wat medestanders te vinden. Met name omdat iedereen via internet alles durft maar stappen ondernemen ho maar.het geld overleef ik wel, maar vind erg sneu voor de jonge jongens. Het is best wel de laatste oud en nieuw die we mogen vieren met vuurwerk.